Imala sam još par časova i kada su se zavrsili krenula sam u biblioteku.Ne volim da budem kući.Podseća me na stvari kojih ne želim da se sećam.Unutra retko ima koga,pa ucim 'kao'.Čisto samo da ne bih bila kući.Začudo,kad sam ušla dosta ljudi se okupilo oko jednog stola.Bibliotekari to očigledno nije smetalo.Prišla sam ne bih li videla šta se dešava.Tamo su sedeli i pili.Tačnije,takmičili su se u ispijanju.Sela sam pored jedne devojke i pitala sam:
'Šta se dešava?'
'Pa Jacob i Alex se takmiče u ispijanju žestine.A mi ostali se kladimo ko pobedjuje'
Klimnula sam glavu i videla sam da više ljudi glasa za Alexa.Posle par minuta prišla sam osobi koja skuplja novac i pitala sam:
'Mogu li da se takmičim sledeća?
Pogledao me je čudno.
'Ti?'
'Ja'
'Da,što da ne.Pripremi se sa budeš odvaljena.Ime?
'Sky'
Klimnuo je glavom.Čula sam žamor i Alex je pobedio.Svi su mu čestitali i uzeo je novac.Pogledi su nam se sreli pre nego što je onaj lik od malopre rekao:
'Sledeća na redu je Sky.Ko će sa njom?'-pokazao je na mene i sela sam.Svi su me gledali cudno pre nego što se neko javio.Bio je to Jacob.
'Jesi li siguran?Već si dosta popio?'
'Da jesam.Ona je žensko,brate.Neće ni do pola izdržati.'-nasmejao se polupijano.
'Sedi i dokazi.Ali,posle nemoj da mi plačeš'-rekla sam sa osmehom.
Seo je preko puta i doneli su rakijske čaše i flaše.Do mene je seo neko.Okrenula sam se i to je bio Alex.
'Šta je?'-odbrusila sam
'Ništa'-slegnuo je ramenima
Krenuli smo.Jedna čaša.Druga čaša.Treća čaša.Peče me grlo.Četvrta čaša.Peta čaša.Šesta čaša.Gori mi grlo.Sedma čaša.Osma čaša.Deveta čaša.Počelo je da mi bude muka.I Jacobu se videla mučnina.Drhtavo sam uzela desetu.Pa jedanaestu.Pa dvanaestu.Kako je Jason primakao da popije dvanaestu...ispovracao se u kantu do njega.Pobedila sam.Dobila sam čestitke i preko potreban novac.Počelo je da mi se vrti.Izašla sam iz biblioteke i naslonila sam se uz zid.Skliznula sam do dole i sada sam sedela na podu.Neko je stao pored mene,ali nisam obraćala previse pažnje.Nije mi bilo dobro.Neko je seo do mene.Okrenula sam se.To je bio Alex.Sta ce on ovde.
'Otkud toliko dobro podnosis alkohol?'-pitao je
Eh,da on zna koliko sam ja pića popila posle tog dana.
'Nebitno'
Ustala sam,ali sam se zatuterala.Alkohol je počeo da udara.'Pomoć?'
'Ne'-nekako sam se domogla da ulaza i krenula sam kući.Na pola puta Alex me je stigao.
'Šta je?'-rekla sam inervirano.
'Znaš.Niko ne ode od mene i prodje bez posledica.Nauči da slušaš jace i pametnije od tebe'
'Smaras' - rekla sam te sam nastavila da se vučem do kuće.On se okrenuo i otišao je negde...
Kada sam došla kući,moja majka je bila tu.Nisam se ni pozdravila sa njom kada sam videla da pored nje stoji jedan covek njenih godina.A do njega,dečko mojih godina.Šta?S kime se sad spandjala?
Spustila sam torbu do mojih nogu i pogledala sam upitno.Dečko koji je stajao preda mnom izgledao mi je poznato.Mislim da je on jedan od onih koje sam videla u biblioteci.Dosetala sam do radnog dela te sam popila dva aspirina.Znala sam da svi bulje,ali iskreno?Briga me.Dohvatila sam votku i bez reči sam otišla u moju sobu.Upalila sam Netflix i opalila sam po votki.Taman što sam se rešila problema sa pićem evo opet se nalivam.Čula sam tiho kucanje i okrenula sam se.Na vratima je stajao onaj dečko.Podignula sam obrvu i popila sam gutljaj votke.Peče ali je tako dobro.Seo je na fotelju i rekao:
'Idi razgovaraj sa bratom bolje'-rekao je sa podsmehom.
'Šta se desilo?'-procedila sam. Niko nije smeo da pipne Skylera.A tek da ga natera da bude uznemiren.Niko.To čak ni naša majka ne sme.Zna šta radim kad ga vidim takvog.
ćutao je
'STA SE DESILO?'-rekla sam te sam ga povukla sa kragnu od njegove dukserice.
Ćutao je.Raspalila sam mu flašu o glavu.Pao je i votka se razlila po podu zajedno sa krvlju koja je tekla iz njegove glave.Odjednom su se na vratima stvorili onaj čovek i moja majka.Ona je vrisnula i odleteli su do njega. Besno sam zalupila vrata od moje sobe. I krenula sam ka Skyjlerovoj sobi.Zakljucano je,ali čujem brze uzdahe i neko bacanje.
'Skyler?'
Nista
'Skyler?'
Nista
'Ja sam..Otvori mi'-već sam mogla da osetim da mrda glavom iza vrata.Iz moje sobe su izašli onaj čovek,kurva i onaj dečko.Čovek je polako nosio dečka do dole.Čula sam da razgovara sa bolnicarima.Kurva me je gledala.
'Šta?'-otresla sam joj
'Kako te nije sramota?Očekivala sam više od tebe Sky.'
'Rekao je nešto o Skyleru.Sam je tražio.I sama znaš šta radim kad se nesto takvo desi.U ostalom zašto bi neki neznanac bio u mojoj sobi?'
'I dalje..to ti ne daje za pravo da ga udaris prokletom bocom u glavu.Pa zaboga,to ti je polubrat'-okrenula se i otišla je.
Šta?Molim?Ne.Samo sam stajala zaledjena ispred Skylerovih vrata kada sam čula klik.Na vratima se pojavio Skyler i povukao me je u sobu te je opet zaključao.Legao je na krevet i ja sam legla pored njega.
Ćutali smo
'Jel istina?'-pitao je
'Šta?'
'Da si ga raspucala flašom po glavi zbog mene?'
'Da'
'Mislio sam da si prestala da piješ'
'I jesam,ali u biblioteci sam pobedila u takmičenju u ispijanju i dobila sam dobrih 200 dolara.Ako ovako nastavim imaćemo do kraja meseca dovoljno da se odselimo.Ako uzmemo i ovaj novac što imam od plate iz restorana.'
'Aha.Pokušaću i ja da nadjem posao'
'Važi..'-pogledala sam oko sobe.Sve je bilo rastureno.Što prevrnut kao i fotelje.Televizor je polomljen,papiri i knjige isceoani po podu.Sva odeća isto.Stvari sa polica razbacane po sobi.
'Šta se desilo?'
Tišina
'Molim te,reci mi.Šta se desilo'
Konačno je odgovorio
'Rekla je da nam je ono polu-brat.Ona mu je majka.I rekla je kako nikad nije išla kod drugih muškaraca uveče kao što smo mi mislili.Ona je uvek isla kod njih.Njenog 'dečka' i njihovog sina.Oni su znali za nas,ali mi nismo za njih.I danas su odlučili sve da nam kažu pošto se njih dvoje useljavalju ovde.'
Ta kurva.Ta pokvarena pokvarena kurva.
'Ima da se odselimo odavde makar mi to bilo poslednje.'-rekla sam .
⊙ω⊙
Hej ljudi :D
Nadam se da vam se svidja?
Vote/kom/follow
:*
YOU ARE READING
Bad boy Alex
Fantasy'Slušaj me sad.Prvo,zavolećeš me.Zavolećes kako mrzim ceo svet,a tebe volim.Volećeš me više nego sebe.I ja ću tebe voleti.Onda?Onda,štimovaću te kao violinu.I na kraju?Na kraju ću te slomiti poput suve grane.I veruj mi,svideće ti se do samog kraja.'...