Rambut disikat rapi dgn gaya rambut tersendiri.baju pula dibutang sehingga ke leher..kwan2 disekolahku menggelarkan aku sebabagai lelaki paling hensem...macho..smart and bergaya yang paling aku suka sekali tentang diriku ialah aku kuat perasan.
*sesudah mat bersarapan bersama keluarganya*
"lonceng sudah berbunyi"
menandakan waktu rehat sudah tamat.. rafiq, mail, tailong dan aku menuju ke kelas untuk meneruskan sesi pelajarn kembali.. mereka bertiga ialah sahabat sekepala dgnku.Tamat sesi persekolahan pda 1ptg..dengan pantasnya geng-geng mat pulang ke rumah. Setiap petang mereka semua pergi bermain sepak takraw bersama-sama dengan menunggang motosikal masing untuk pergi ke court badminton di kawasan sekolahnya..
Woi mat..asal kau lambat ar ..penat kiteorg tunggu kau..hilang mood aku nak main bebel mail . tailong dah bengang tu mat,asal kau lambat mat?? Bebel si rafiq pulak.. soalan ditanyakn bertubi-tubi ditelinga mat..
Hish korang ni cer rilex sikit..Sabar geng ..sorrylah aku lambat..tapi aku ade sebab kot..ehem ehem camni sebenarnya aku tertido tadi.. Kuangsam tul kau mat!!!! Secara sengajanya tailong membalingkan bola takraw dikepala mat .. mail dan rafiq hanya mengeketawakan si mat.. mereka pon meneruskan permainannya sambil sengaja mengenakan si mat kerna lambat..