"Gecenin bu saatinde niye yola çıktım ki. Şu anda evde olmam gerekirdi niye hala eve gelemedim. Acaba yanlış yola mı girdim." kendi kendime homurdanıyordum. Bir süreliğine dağ evimde tatil yapmıştım ve şimdi geri dönüyordum.
Saat 12:00 of hava nın ne kadar karanlık olduğu yetmezmiş gibi bir de buz gibi ve sisliydi.
En sonunda durmaya karar verdim. Belki yoldan geçen birine yolu sorabilirdim. Arabanın içinde oturmaya başladım. Zaten sisler de çekilmeye başladı. Sağ yanımda ki pencereye baktığımda bir tane ev gördüm. Sabah kadar arabanın içinde donmak dan sa bu evde kalıp sabah yoluma devam edebilirim.
Arabadan inip eve doğru yürümeye başladım. Kapısına vurduğum da Yaşlı bir çift kapıyı açtı. Çok tatlılar dı ve içtenlikle gülümsüyorlardı.
"Ş..şey san... Sanırım yol... Yolumu kaybettim." hava çok soğuktu ve bu yüzden titriyordum. Yaşlı çift gülümseyerek bana baktı ve "neden içeri girmiyorsun bu akşam burada kal yarın dönersin"
Sıcak kanlı olmalarına çok sevinmiştim. Bende içeri girdim ve kapıyı kapattılar.
"Gerçekten teşekkür ederim dışarısı çok soğuktu.
" peki ben senin yatağını hazırlayayım" bunu yaşlı kadın söylemişti. Gülümseyip arkasından gittim.
Bir tane koltuğu açıp temiz çarşaf ve yorgan serdi. "İyi uyumalar" diyerek içeri girdi. Doğrusu ne çabuk güvenmiştiler. Hırsız olma durumumda vardı. Ama değildim.
Yatağa girip rahat bir uyku çektim. Sanırım bende çabuk güvenmiştim. Onlarda katil olabilirlerdi.
#######################
Sabah olduğunda yaşlı çift oturma odasında bir şeyler konuşuyorlardı.
"Merhaba benim gitmem gerekiyor bu arada bu gece için çok teşekkür ederim" dedim ve ev den çıktım.
Yolumu bulup eve gitmek ve birazcık dinlenip tekrar gelecektim. Doğru düzgün teşekkür bile edememiştim.
İçim de ki sesi dinleyip yola koyuldum. Hayret ben daha zor bulurum diye düşünmüştüm.
### 1 gün sonra ###
Evet yolu aklımda tutmuştum. Bu yüzden evi çabuk buldum. Fakat doğru eve mi geldim bilmiyorum çünkü burası çok eski bir ev di. Ama burası olduğuna eminim.
Arabadan inip eve doğru yürümeye başladım. Evet sanırım yanlış yere geldim. Ama olamaz burasıydı. Hem burası belki de 5-6 yıllık kullanılmıyordu. Arkadan korna sesi duyduğumda arakama döndüm. Bir tane adam arabadan inip yanına geldi.
"Ne yapıyorsunuz burada yolunuzu mu kaybettiniz"
"Hayır bu evde ki yaşlı çifti göremeye geldim"
"Yaşlı çift mi bana biraz anlatır mısınız" şaşırmış gibi hali var dı.
"Yaşlı çiftten kadın olanı hafif tombul adam ise gözlüklüydü" adam gözlerini kocaman açarak bana baktı.
"Ama onlar öldü hem de 5 yıl önce"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
HorrorSen ne düşünüyorsun ? Bu kitabı okumayı mı ? Ama bunu okuyanların hiçbirisi gerçeğe ve hayata dönemedi. Düşün haydi şimdi. Deliler hastanesinde koşuyorsun. Ellerin bağlı ışıklar yanıp sönüyor. Koridorun sonuna geldin. Ya öleceksin ya da daha uzaklar...