bölüm 2✌

38 1 0
                                    

Ertesi sabah kalktığımda telefonumu elime aldım öyle takılırken birden bire fecebook'tan istek geldi kim olduğuna bakarken ah olamaz o çocuktu o bay ukalanın isteğini kobul ettikten sonra kalktım elimi yüzümü yıkayıp kahvaltıya oturdum uyuşuk uyuşuk yemek yerken telefonuma gelen bildirimle ilkildim şimdide fotograflarimi beğeniyordu ordan annem telefonu bırak diye söyleniyordu tamam dedikten sonra kahvaltimi bitirdim telefonumu elime alıp kızlara mesaj attım buluşucagimiz yeri kararlaştırdiktan sonra sonra hazırladım bol bir tsort altımada kot şortumu giydikten sonra saçımı hızlıca at kuyruğu yapıp çıktım ve yürümeye başladım kulaklığım yola eşlik ederken buluşucagimiz yere gittim ah hadi ama yoklardı. Şimdide onlar beni bekleticekti derken arkamdan sena diye seslendiler yanıma geldikten sonra selamlasip yürümeye başladık. Sesizliği bozup yarın denizemi gitsek diye sordum gülerek kızlarda olur diyerek güldüler biyere oturduktan sonra kızlar fotoğraf çekilmeye başladılar onları gülerek izlerken denizi izlemeye başladım kafamı kaldirdiğimda garson bize istediklerimizi getirmişti patatesten 1 tane aldıktan sonra kızların arasına katıldım yaklaşık 1 saat sonra kalktık hesabı ödeyip çıktıktan sonra yürümeye başladık kaldırımdan yavaşça yürürken 3 tane çocuk bize doğru yürümeye başladı aldırış etmeden sohbet etmeye devam ettik yanımızda geçerken omuz attılar.

Sol YanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin