Rozdział 1.

24 2 1
                                    

Wstęp

Jestem Korleli i powiem wam na poczatek cos o mnie.
No to mam na nazwisko Laurson. Chodzę do 2klasy gimnazjum. Interesuje sie modą. Kocham rysowac,szkicować,projektować. Marze aby zostac projektantka mody. Moimi zajęciami codziennymi w ciagu tygodnia jest szkola,lekcje,nauka oraz czas dla siebie, w tym czasie rb to co lubie tzn. Rysuje lub spotykam sie z przyjaciolmi..Uwielbiam tez muzyke (szczegoly pod ko niec rozdziału) Dalej Jestem jedynaczka. Moja mama ma swoja firmę a tata jest Policjantem. Mam psa yorka suczkę miniatórke. W sql radzę sb dobrze. Nawet bardzo dobrze. Zazwyczaj dostaje pozytywne oceny. Nie powiem lb sie popsocic i nie jestem grzeczna jak sie wydaje, no ale bez przesady, sa granice. 😀.
O mnie chyba na tyle powinniście wiedziec. Teraz powiem cos o drugiej bohaterce czyli mojej przyjaciolce od zerówki.
No wiec. Nazywa się Kama Rossiol. Ona to interesuje sie Muzyka. Kocha spiewac tanczyc i jest osobą podobną do mnie tzn. Lubiny się wygłupiać, jezdzic na zakupy, robic sb zdj i wiele innych. Jestesmy obie wesołymi bezproblemowymu osobami. Kamy rodzice mają takze firme. Jej mama pracuje w sklepie a tata zajmuje sie firmą. Kama ma 2papugi. W porownaniu do mnie ma rodzenstwo. Siostre Martynę i brata Pawła. Kama ma ksywkę Kamalunua, Kamcia, Kami, Kamucha. Ja na nią czesto mówię Szister, a ona na mnie. Poprostu juz tak sie przyjęło od 4klasy podstawówki do dzis. O nas to na tyle....

W nastepnym rozdziale opowiem jak sie stalo ze jak siostry i znamy sie tak dlugo. I wgl jak sie poznałyśmy...
Mysle ze sie spodoba i pozdrawiam, budziaki, Ciał 😚😚😚😚😚

Od przedszkola Aż Po GróbOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz