Capitolul 1♚

88 6 5
                                    

Heyy salut, e prima mea carte si am mari emotii, sper sa va placa

*la medie Jack si Ramona ♡

Anca- Chloe Moretz
Harry-Harry Style
Mike- Justin Biber
Jack- Jack Ditrtych
Ramona-Cailee Rae
Gemma -Gemma Style
Selena - Selena Gomez
Alexandra - Taylor swift

Anca pov:
Ma numesc Anca Smith, am 16 ani,ochi verzi-caprui, parul meu natural e saten dar imi place sa-l vopsesc in blond. Am un frate m-ai mare Jack, care uneori mi se pare prea protector. El are 20 ani par saten ochi.... nustiu naiba ce culoare sunt ochii lui ca mereu sunt in schimbare ba albastri ba verzi zici ca-i cameleon.
Sunt noua in New York si mai sunt inca 4 zile pina la inceputul anului.
***
Ma trezesc buimaca din pat si ridic jaluzelele , si ma uit la natura cea reinviata la viata, dintr-o data observ ca jaluzelele vecinilor erau ridicate la fereastra era un baiat inalt bine lucrat cu un par cret si puteam observa smaraldele lui verzi holbinduse la mine, mi-a zimbit aratundusi gropitele.
-ANCA!!!!!!Trezirea fato, stiga Jack din hol
-Sunt treaza baule si nu striga asa ca o sa ramin surda toata viata !
- Ba vezi ca vine Ramona in 5 minute.
-Eiiii VINE RAMIIIII!!!... (apropo Ramona e cea mai buna prietena a mea, adica si unica, si e iubita fratelui meu de 5 ani. )
Intru in baie dau drumul la apa calda si gindul imi zboara la cretul din vecini ...,,Il placi? Imi spune constiinta mea,,nuuu prostii" , ,,ba nu ma minti numai l-ai vazut si te gindesti la el " constiinta stupida.
Ies din baie si imbrac niste pantaloni scurti si un maiou larg ,cobor jos si ghici ce...
-Ba boule si mie clatite cind trebuia sa-mi lasi??? Strig la Jack
-Iar va certati? Striga Ramona
-Ramiii ce dor mi-a fosttt!!!
- Si mie ce mult timp a trecut, fix 8 ore spune ea sarcastica
-Anca mergi la tine in camera ca avem de discutat ceva lucruri pentru adulti
-Daca vreti sa va giugiuliti asa si spuneti, le stig eu urcind scarile
Ma pun in pat cu castile in urechi si asa m-a luat somnul .
M-am trezit din cauza unor batai in fereastra mea , ma ridic si injur in sinea mea sI deschid fereastra .Dintr-o data ,cineva imi pune mina la gura si intra inauntru , deschid ochii cu fric si observ ca e ............

Stiu ca e scurt dar o sa ma starui sa postez in fiecare zi cite un capitol ♡ va pup o seara buna

♔Give Me Love ♔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum