Selam gençler. Bu benim bu sitede yayınlıyacağım ilk hikaye olucak. Yazım yanlışlarım olabilir. Bu yüzden. Kusura bakmayın. Seviliyorsunuz ^^
Zeynep Yılmaz = 17 yaşında. Kıvırcık saçlı 11.sınıf öğrencisi bir kız. Annesi ve babası 4 yıl önce ayılmış. Normalde annesiyle kalırken annesinim başka adamla evlenmesi sonucunda , annesi zeynebi istemez ve babasının yanına İstanbula gönderir. Babası istanbulun ünlü.bir mafyasıdır. Annesiyle ayrılma sebebi de bu dur. zeynep 4 yıldır babasıyla kalmayı istemektedir. Çünkü babası zeynebin ilk aşkıdır ve babası da zeynebi gerçekten sever. Annesinin de babasının da maddiyatı oldukca iyidir. Hayatta değer verdiği tek kişi üvey kardeşi Selin ve babasıdır.
Selin Dinçer = Zaynep'in yakın arkadaşı ve üvey kardeşidir.. 17 yaşında ve 11. Sınıf öğrencisidir. Ailesi onu yetimhane önüme bırakmıştır ve ailesini tanımaz. Zeynep'in annesi onu sırf cemiyede yardım için yanına almıştır . Zeynebin annesinin soyadını taşır. Zeynep dışında kimseyle konuşmaz ve oda zeyneple birlikte Istanbula gidecektir ve soğuk kanlı birisidir....
Kerem Sayer = Zengin ve tehlikeli bir ailenin sadist oğludur. Hiçbir kızla ciddi ilişkisi olmamış ve hergün başkasıyla birliktedir. 17 yaşında 11.sınıf öğrencisidir. Annesi cemiyetlerle babasıysa işiyle kafayı bozmuştur. Ailesi dışardan çok mutlu gözüksede hergün kavga tartışma geçer. Keremin değer verdiği tek kişi yakın arkadaşı Candır.
Can Tekin= 17 yaşında 11. Sınıf öğrencisidir. Güler yüzlüdür ve Keremin yaptığı gibi her kıla yatmaz. Annesi ve kız kardeşi vefaat etmiştir. Bunun nedeni babası olduğı için babasından nefret eder. Sevdiği kızsa onu terketmiştir ve bu yüzden kalbi kırıktır. Ne kadar güler yüzlü olursa olsun sinirli ve sadist birisidir ama asla bir masuma zarar vermez....
İlk bölümde tanıtayım dedim. Herkez baştan demiştir o zamam can ve selin sevgili oşacak die ama alakası yok söyleyim dedim ^^ seviliyorsunuz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ÇOCUKLARI
RomanceSert mafya kızı ve o mafyanın ortağının oğlu kız oğlandan nefret ediyorum sansada erkek kıza olan ilgisinin farkınd. Hemde ilk gördüğü andan beri. Sonu olmayan bir aşk.