M.Ç. Heryerde KEREM

59 2 0
                                    

Merhaba cancanlar ya yeni yazmaya başladım ve fazla okuyucum yok nednini cidden merak ediyorum ama daha kitabı yayınlayalı 1 hafta oldu. Önceki sitemde ilk paylaştığım gün 18 votre gelmişti. Ama ben illed voltre yapın demiyorum çünkü ben bu sitede eğlence amaçlı ve can sıkıntısına yazıyorum. İsteyenler yada okuyanlar olursa yb ler yayınlıyacam.
Seviliyorsunuz. İsteyen msj atsın knşalım. Detleşmeye cidden ihtiyacım var.

~~Zeynepten~~

Alışveriş merkezinden çıktım. Selin çoktan arabadaydı. Bende orda selini bekleyim o burda arabada otursun. Arka koltuğa oturdum.
-Neden geciktiniz.
Dedi selin bana omuzunun üstünden bakarak.
-Kerem Sayer denen piçle olay oldu.

Dedim. gülümsedi ve.
-Eve gidince anlatırsın ayrıntılı. Abur cubur gecemiz olsun..
Kafamı sallayıp öne doğru uzandım ve selinin yanaklarına öpücük kondurdum.
Ya ben kardeşimi gerçekten seviyorum.
Eve gelince kapıda Hasan amcayı gördüm.
-Aaa deli kız ve gamzeli gelmiş.
Dedi ikimizede sarıldı.
-Hasan amcaaaa
Dedim ve ayrıldım onlardan.
-O cadı karı sizi kovdumu evden?!
Dedi cadı kafın yani annemi kastediyordu.
-Hayır ama evlenince bizi unuttu.
Dememle daha sıkı sarıldı.
-Hadi artık geç oldu uyyun. Hem zaten alinin de işleri var.
Kafa salladık ve Aliyle Hasan amcaya bakarak.
-İyi geceler.
Dedik ve odalarımıza ayrıldık. Kız gecesi yapacaktık. Biz zaten genelde sabahlardık. Siyah geceleğimin altını ve ince askılı tişortumu giyip ayağkma siyah pandiflerimi geçirdim ve saçımı da topuz yaptım. Babamın çalışma odasının önüne gelince kapıyı tıklatım. Saat neredeyse 11 :30 du. İçerden gelen.
-Geel..
Sesiyle kapıyı aralayıp kafamı soktum ve.
-Babama iyi geceler demek istedim.
Dedim kafa sallamasıyla yanına doğru ilerledim. Yanına gidip öpücük kondurdum. Kollarımı ona sarmamla oda benim yanağımı öptü ve
-Ben hep bu günün hayalini kurdum. O kadının elinden kurtulmanı istedim çünkü sana yaşattıklarına dayanamıyordum. Tamam bende iyi bir baba olmaya bilirim..
Dediğinde sözünü keserek
-Babacığım böyle konuşma seni seviyorum ve gerçekten sen mükemmel bir babasın. Gerçekten. İyiki senin kızınım.
Dedim yanağına öpücük kondurdum tekrar. Gülümsedi gamzelerini sevdiğim babam.
- Hadi git
Kafa salladım ve odama geçtim. Selin beni yatağın üstüne oturmuş bekliyor.
-Abur cuburlar???
Dedim soru sorarcasına. Yorganı kaldırınca altında abur cuburları gördüm. Leptobu aldım ve yatağa girdim. Birlikte bikaç film izleyip cips çikolata dondurma yedik bol bol. Uyuduğumuzda saat 3 buçuğu geçiyordu. Selin odasına gitti bende mutlulukla ve bu günkü mal keremi düşünerek uyudum. Neden onu düşündüğümü de bilmiyorum.

Sabah yanağımdaki ıslaklıkla uyandım. Gözümü açtığımda selin yanağımı öpüyordu..
-Hadi kalk bakalım uykucu. Spora filan gitcez yaa.
-Vide o vardı demi yaaa
Dedim ve banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım sporcu atletimi ve taytımı giydim. Aşağı indiğimde.
-Günaydın.
Dedim ve babamla Sultanımın yanağına öpücük koydum.
-Günaydın kızım.
Dediler onlarda. Hep baraber kahvaltı yaptık ardından babamdan para alıp selinle birlikte arabaya bindik. Aliş de binice. Selin lafa daldı.
-Şu babamın bizi kaydettiği spor salonuna gidecez.
Dedi ali abi kafa salladı ve arabayı sürmeye başladı. Camdan ve iki katlı bir spor salonunun önünde durduk.
-Bizim Barış burda antrenör.
Dedi üçümüz içeri girdik ki ben şok ben marşet. Dünkü Kerem ve arkadaşı koltukta oturuyordu. Tanımamış gibi yaptım. Esmer bi çocuğun yanına gittik.
-Kızlar bu barış. Barış bu da Dün sana bahsettiğim kızlar. Zeynep ve Selin.
Yanlız Barış çok tatlı yaa hele o dudakları.
-Memnun oldum.
Dedim elimi uzararak.
-Bende.
Dedi. Ardından selinlede merabalaştılar. Keremse bize şaşkınca bakıyordu.
-Ben artık gidiyim.
Dedi Aliş.
- görüşürüz.
Dedim ve sarıldım. Selinlede sarıldı. Tam arkasına döndü giderken.
-Aliş.
-Efendim Zeyno.
-Erken gel biraz akşam bara gidelim.
-Zeyno baban izi...
Devam etmesine izin vermeden.
-babam bize hayır demez.
Dedim piç simile yaptım. Aliş tamam deyip çıktı. Bizde Barış ben ve selin önce ısınma hareketleri yaptık sonra koşu bandını yer yarım saatte arttırarak koştuk sonra ağırlık kaldırdık ve bacak geliştirmek aletlerinden yaptık. Kerem bana hiç bakmadı. İsabet olur! Yarın okul var bide yaaa. Of. Saat 3:46 da spora son verdik. Ilık bir duş alıp yanımızda getirdiğimiz kıyafetleri giydik. Ben siyah kapri ve siyah gömlek getirmiştim önü bağlamalı. Neyse giyinip avm ye gittik. Önce sinama izleyip sonra Seline kıçını zor kapatan mavi bir elbise aldık. Bana da siyah vücuduma yapışan askılı ve şortlu bir fulum. Tulum olduğu belliydi. Ayağıma siyah dolgu topuk aldım. Selinse mavi bir topuklu sandelet tarzlı bişiy aldı. Ben küçük el çantası aldım ve ona hala yanımda olan spor çantasında olan. Sigara paketini, çakmağı evin anahtarını ve telefonumu ve 245 tl yi çantama koydum. Nolur nolmaz nakir olsun.Selin telefonunun zor sığdığı bir el çantası almıştı. Ama bnmki daha çok şey aldı onun çantası çok küçük. Kuaföre gittik ben kıvırcık saçlarım kabarmasın die sadede siprey sıktırdım selin de dağınık bir topuz. Siyah ağırlıklı makyaj yaptırdık ve şuan saat tam 6. İkimizde yorulduk ve dünlenme molası verdük çünkü gece baya yorulucaz. Garsona 5-6 dk önce verdiğimiz siparişlerimiz gelince onları yemeye koyulduk. Selin bi oh çekti ve.
-Kızım nasıl acıkmışım ya.
-Aynen ya sabah beri bişi yemedik en son 1 de spor salonunda yemiştik.
Kafa salladı ardından.
-zeyno babamı ara da izin al.
-aaa doğru ya. İyi aklıma getirdin.
Dedim yeni aldığım çantadan telefonumu çıkarttım ve babamı arama tuşuna basıp kulağıma götürdğm telefonu.
-Alo babacım.
-Efendim kızım.
-Babacım biz bu gğn eve biraz geç gelsek saat 4-5 gibi Ali abi ben Selin bara gitcez hem adımızı duyurcaz hem biraz eylencez.
Babam biraz hımladı ve sonra.
-Tamam kızım ama bak alide size uyar içer. Bizim şöförü çağırın tamam mı?
Gülümsedim ve.
-Tamam babacım. Byy.
-Görüşürüz kızım.
Dedi.ve telefonu kapattı. Bu sırada annemin msj atmış olduğunu gördüm.
#gönderen= Analık.
"Zeynep. Ben Avrupa seyahatine çıkıyorum Şükrü babanla. Haberin olsun tatlım".
Hay senin tatlına da sana da. Bişey demedim ve seline msjı gösterdim güldü ve.
-Bu karının aklı fikri para. 3. Evliliğini yaşıyo. Babamın üstüne onca borcu açtı açtı boşadı sıra Şükrü abide. Yavşak ya. Ama yinede hakkı var o gösteriş için basamı ikna etmese şuan ben olmazdım.
Bende güldüm ve.
-Bende ona kızıyom ya şu parayı şöhreti ve gösterişi kenara burakıp bizke azcık da olsa ilgilense.
Dedim biraz oda kafa salladı.
-Sen aliyi ara gelmesini söyle ama şöförlerden birine söylesin alşam geleceğimiz barın adresini vrsin. Sonra evin yolunu unutmayak.
Dedim. Sırıttı ve.
-Tamam.
Dedi o Aliyi ararken bende garsonu çağırdım.
-Buyrun zeynep hanım.
bu kadar gezmemin bir yanı da istanbul beni de babam gibi tanısın istiyorum.
-ben iki tağne duble boy latte alabilir miyim.
Dedim. Oha lan çok azık davrandım ama çok tatlı bir kız. Hakkını yemeyim.
-Peki efendim.
Dedi ve Aliyle konuşması bitince Selin bana döndü.
-Tamam dedi.
Dedi. Gülümsedim ve.
-biz şu alem işini halletsek bi ortamlara adımızı duyursak.
Dedim. Oda
-aynen.
Dedi ardından biraz telefonuyla bşraz oynadıktan sonra latteler geldi. Hemen selfi yaptık bi benim telimden bide selinin telinden. İstangramda facede twitter da paylaşrık. Zaten 3 dk da 572 yi geçti beğeniler ve yorumlar.

Birlikte lattemizi içtik ardından ben hesabı istedim ama bu sefer farklı bir garson geldi. Parayı ödedim.
-Selin sen bi dursana ben bi lavobaya gidip geliyim. Zaten ali de bu kata gelir.
Dedim.
-Tamam Zeyno bekliyorum.
Lavoboya giderken bize sipariş yapan ve canım kaynayan istemeden de nazik davrandığım kızın kolundan bir erkeğin tutmuş ve bişeyler dediğini kızınsa ağladığını gördüm. Hızla yanlarına gittim. Kızın yanına gidince yaka kartından adının Defne. Olduğunu öğrendim.
-Defne bir sorun mu var.
-Hayır zeynep hanım.
Dedi benim soruma karşılık adamın kollarından kurtularak ve göz yaşlarını silerek.
-Sen kimsin lan? Sorun olsa ne yapacan?
Dedi güldüm ve.
-Defne. Bu bey kim?
Dedim piç simile yapmaya devam ederek.
-Şey bu cafenin sahibi. Efendim.
Dedi gülümsedim ve
-Peki ben kimim???
-Ünlü mimar ve yer altı mafyası Hakan Yılmazın büyük kızı Zeynep Yılmazsınız efendim.
Dedi ağlamasını iyice durdurarak.
-Şimdi ben kimmişim.
Dedim ve adama kafa attım.
-Şey efendim. Özür dilerim.
Dedi ve koşarak uzaklaştı.bense Defneyi kolundan tutup tuvalete götürdüm. Elini yüzünü yıkayıp sakinleşmesini sağladım. Bi kız geldi ve .
-Defne Sinan bey kovulduğunu söyledi.
Defne çaresizce kafa salladı başındaki önlüğü ve elbisesini çıkarttı şaşkınca bakarken içine şort ve tişort giydiğini gördüm. Ağlayarak kızın eline tutulturdu çıkarttıklarını ve.
-Şimdi ben ne yapıcam?!?!?
Dedi.
-Defne bana anlatmak istermisin ?
Dedim gözyaşlarını silerken.
-Ben daha 17 yaşındayım. Babam bizi terketti. Annem ben ve 14 yaşındaki erkek kardeşim zar zor geçiriyoruz. Annem hasta. Para kazanmak için yattığı yerden elişi yapıyor. Benide yaşımdan ve heryer dolu olduğu için bi burası aldı ama Sinan bey bana sarkıntılık edince... kovuldum. İşte. Erkek kardeşim bile yaz tatillerinde ve hafta sonlarında tamircide çalışıyor buna rağmen zar zor geçiniyoruz. Evin kirası yiycek giycek derken ay başı gelmeden aç kalıyoruz. Şimdi ben ne yapıcam???
Dedi ağlıyor ve susmak bilmiyordu. İçerden selin geldi.
-zeynep. Aaa noldu canım sana.???
Ben susmasınu işaret ettim.
-Defne sana bişiy diyecem. Annenle filan konuş bizim villanın müştelematında kalırsınız. Sen bizim evde çkışırsın. Bizim melike sultan var 45-50 yaşında kadın. O zar zor yetiyor eve. O eşi ve oğlu bizim evde alt katta kalıyor. Korumalar için ayrı bir ev var zaten müşteleminat boş yani. Annen işlerine devam eder bende senin maaşından evin parasını keserim. Zaten aylık 2. Bin tl maaş alıcaksın.
-Ben ben bilmiyorum
Dedi sadece defne telefon numaramı bir peçetenin üstüne çantamdaki göz kalemiyle yazdım ve defneye uzattım. - Beni ne zaman istersen araya bilirisin ve bence bu teklifimi bir düşün. gülümsedi ve peçeteyi elimden alıp tuvaletten çıktı. Selin bana anlamsız baklışlar atarken. -Selin kızın annesi hastaymış evde el işi yaparak geçiniyorlarmış. babası bunları terketmiş. bide 14 yaşında erkek kardeşi varmış burda patronu yavşayınca kız sert çıktı ve işten kovuldu tatlı bir kız ayrıca melike sultanın da yardımcıya ihtiyacı var öyle değil mi? gülümsedi ve
- Ali bizi bekliyor düşünceli ve yardım sever mafya kızı

gülümsedim ve birlikte alinin yanına gittik. ali elindeki poşetlerele bizi bekliyor küçük bir merhabadan sonra arabaya bindik ve bara gittik.
İçeri girmemle yoğun içki ter sigara ve uyuşturucu kokusuyla midem bulandı ama alışkınım. Ali benim ve selinin beline elini sardı hemen ama ben çıktım. Kollarının arasından. Üçümüz barmenin yanına gelince içki söyledik ve içeye başladık. Ali ve selin dans etmeye başladı ki karşıda bi kızla yiyişen ukala kerem bey i gördüm ahlaksız herif ne olucak. Kafaya takmadım ve içkiyi yudumlarken birden müzik durdu ve sahneye biri çıktı. Oha bu Onur???

-Selam millet. Aranızda benim canımın içi olan Zeynep yıldırım. Var sesi de kendisi kadar güzeldir şimdi onu sahneye şarkı söylemek için çağırıyorum.
Dedi. Karşıdaki kereme baktığımda elimi yumruk yapmıştı.
-Hadi güzelim.
Kafa salladım ve sahneye çıktım.
-Selam millett
Dedim önce onura sarılıp yanaklarını öpmeden önce. Sonra mikrofonu alıp şarkıyı söylemeye başladım..^^multideki şarkıyo söylüyor. sonra mal gibi içtim ve son söylediğim şey
-Her yerde kerem.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA ÇOCUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin