Part 1/2- Sen

299 23 2
                                    

Z pohledu Caroline:

"Dobré ránko zlato, jakpak ses vyspala??" uslyšela jsem něčí hlas ale nerozeznala jsem kdo to je ale odpověděla jsem. Nějak ze mě vypadlo: "Krásně, měla jsem nádherný sen."

Klaus který poslouchal za stěnou se zasmál.

Pak mi došlo že by to mohl být někdo kdo nechci aby to byl a tak jsem svojí super rychlostí vstala a narazila do staré skříně naproti postele. Začala jsem rychle a nahlas dýchat a držela jsem si jednou rukou hruď a dívala jsem se kdo je v posteli. Byl to vystrašený Tyler a ptal se mě nechápavě:"Co je, děje se něco??" Usmála jsem se a lehla na měho a začala ho líbat a potichu řekla:" Vše je v naprostém pořádku".


Potom jsem si ale vzpoměla na sen:

Ocitla jsem se na nějakém plese nebo bálu a někdo mě chytil kolem pasu. Byl to Klaus. Chtěla jsem se mu vytrhnout ale on mě stihl chytit za ruku, usmál se a řekl:"Mohu poprosit jeden tanec." Hlavu jsem rychle dala do prava a potom zpátky. "Jen jeden tanec." řekl zase s úsměvem.

Pomalu mě přitáhl k sobě a já se mu dívala do jeho rozzářených očí plné štěstí. Zrovna zahráli ploužáčka a proto jsme se kolébali na strany. "Jsi tak nádherná když tančíš."

Líbilo se mi to. Ale musela jsem dělat že je to mi to lhostejné.

Dohrála písnička a on mě chytil kolem boků a nahnul mě zkoro až k zemi a pomalu se blížil k mému krku. Nechala jsem ho ale cítila jsem se vystrašeně a zmateně. Políbil mě něžně a dlouho. Strach a zmatek se stal v spokojenost a štěstí. Když už zkončil tak mě stejně pomalu postavil na zem. Jen se usmál a vtom jsem se probudila.

Miluju ale Tylera. Nebo ne???




Pokračování příště... :D









Niklaus and CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat