4- Ayı Kardeşin Öküz Abisi

31 3 0
                                    

'' Ne Şaka Peki Sende Uyuyodun Sen Nerden Biliyorsun ?''

'' Hu Biz Burda Sesiziz Diye Gittik Diye Bişey Yok ''

'' Siz İçeri Nasıl Girdiniz ya ?''

'' Bana Verdiğin Kartla ''

Ben Has Malım Ya Ben Artık Koltukta Uyacam Burda Ne Olursa Oluyor

Bir dakika Benim Telefonun 4 Güden Beri Şarjda Ve Kapalı Durmda Sıçtım Kesin Sıçtım

Ortalık Sesiz Kalınca Murat Atladı

'' EE Açılmama ? ''

''Ne Açılmaması ? ''

''Uyku''

'' Ne Açıklaması Yani Uykumumu Ee 1.Babam seni ilgilendirmez 2. Ben Abimin Kolunuda Pufu Sanıp Çok Kez Sardım 3. Ben Acıktım Cafeye Hicum''

Konuyu İyi Çevirdim :D

'' Küçüklük Batuhan Hatılıyomusun Varmısın Cafeye Kadar Yarış Ama Kaybedince Küçüklük İdasını Ortaya Kayuyorum Varmsın He ?''

'' Varım Lan Ayı Hadi''

'' Bende Varım''

'' Aşkım Sende Hakem Ol Sen Koşmayı Sevmiyorsun Zaten''

'' Tamam''

'' 3''

''2''

''1''

'' Başla''

Ben Merdivenin Demirinden Kaydım . Murat Ordan Heyt Bee dedi. Ve Arkamdan Oda Bindi Batuhan Gözükmüyodu. Bende Batuhanın Ne Yaptığını Anladım Ve Yangın Çıkışına Gittim Tam Tahmin Etiğim Gibi Ordan İniyordu Bende Hılza Koştum Ve Kapıyı Üstüne Kapattım Muratın .Yangın Çıkışına Koştum Ve Kapıyı Onun Üstüne Kitledim Ve Tam Oturuyodum ki Cafede Batuhan Ve Murat Oturuyosu Nazlı Bİle Benden Önce Gelmişti Meyersem Bana Batuhan Anlattı.

'' Yangın Çıkışı Numarısını Untumadın Ama O Ben Değildim Küçük Bir Çocuktu Kapıyı Kapattın Muratın Üstüne Ama Yanadan Amca Dur Diye Bağıran Çocukta Senin Dikatini Oraya Çekti Ve Murat Aradan Sıvadı

'' EE Kimi Öpecem '' Dedim Tıslayarak Ve Gözlerimi Batuhana Diktim . Murat Şaşkınlıkla Baktı Ve Gözlerini Büyütü

'' Ne Öpmesi ? ''

'' Cezamız Küçüklükten Beri Öpücüktü Ve Ben Hep Kazandığım İçin Nazlıyı Öperdi Böilece Aralarını Ben Yaptım''

'' Bilseydim Kaybederdim ''

'' Bilmiyorum Bi Düşünim Nur Kimi Öp Kimi ? ''

'' Bir Dakika 4 Veya 5 Gündür Telefonum Kapalı Abim Sesizmi Kalacak Omg Düşünemiyorum. Nazlı Sen Benim Kahvaltıyı Karışık Bişeyler Ayarla Arada Batuhana Sor O Biliyor Ben Bir Sahile İnip Gelim''

'' Nur Ay Yani Ayı ''

'' He Odun''

'' Gelimi ? ''

'' Gel Sen Bilin Ama Hağğ dur Ama Abim Ayarsa Sıçarım Geleceksen Sesini Çıkamican ''

'' Hağğ Tamam ''

Gamzeli Öküz Arıyor... (Abim Olur Kendisi Mert Yani :D )

'' Alo Gamzelim Naber Nasılsın ? ''

''Senin 4 Gündür Neden Telefonun Kapalı Merkatan Öldüm İyimisin Babam Souyor Sen İyimisin Diyor . Bu Arada Annemin Durumu İyi Seni Kaç Kere Aradım ? Sana Kaç Kere Mesaj Attım ? Nie Bakmıyorsun Hadi Cevabla Kalpden Gidecem Hadi Sene Ayı''

'' Başlıyorum Öküzcüğüm 1. Telefon Kapalı Kalmış Bende Unttum Açmayı 2. İyiyim 3. Babamdan Banane 4. Bilmiyorum Sen Aradın Açar Açmaz Böile İşte Gamzeli Öküzüm Niese Kapatmam Gerek Kahvaltı Yapacam''

Kapatım Sesimin Tonu Değişti Tenim Bile Değişmiş Ve Ben Olduğum Yere Bayılır .

Devam Edecekkkkkk






.Tatlı Bela.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin