Ajung în bucătărie, îmi spăl mâinile și prăjesc 2 felii de pâine, pun unt și șuncă pe ele și le mănânc. Apoi îl iau pe Jeff și ieșim la o plimbare. Jeff e husky-ul meu. L-am găsit când era doar un sugar. Stăpânul lui voia să îl înece pentru că era unul dinre puii slabi și era bolnav. L-am salvat și l-am crezcut cu biberonul, iar acum e mai mare și mai sănătos ca frații lui.
Soarele apune. Ne îndreptăm spre casă, dar pe drum auzim un mieunat strident. Jeff mă conduce exact la pisică. Este doar un pui. Nu o pot vedea bine, dar, în schimb, pot garanta că abia și-a deschis ochii. Îl iau în brațe. E rece și înfometată. Norocul ei e că tata e medic veterinar și are cabinetul lui unde găsesc mâncare (adică lapte praf pentru pisicuțe). Intru în casă, prepar laptele și o hrănesc. Apoi o las pe patul lui Jeff, ciar lângă el pentru a o încălzi. Iau o pulpă de pui și i-o dau câinelui, spăl biberonul și mă bag în pat.
Mă trezesc pe la 6 A.M. din cauza mieunatului pisicii, dar nu sunt obosită. Îi dau puiului lapte cu biberonul și mâncare lui Jeff, apoi îl scot în grădină. Acum mă pot uita bine la pisică. Are blana complet neagră și ochii albaștrii. E foarte frumoasă. Am decis să o numesc Midnight. Se apropie de mine cu pași împiedicați și începe să toarcă foarte încet. E jucăușă, acum că se simte mai bine.