Harry's POV
Sedel som na svojej posteli, 5 dní uplynulo a ja a Louis sme vzrušení. Rozprávali sme sa o tom celý týždeň dopredu. A teraz by som sa mal pripraviť na to, že ho stretnem. Bolo 1:50, zaberie mi 10 - 15 minút dostať sa do malého parku. Prešiel som k môjmu šatníku a vytiahol som biele tričko, čierne skinny rifle a čierne konversky. Prešiel som k zrkadlu a upravil som si svoje vlasy na unikátne znamenité kučeravé vlasy. Pozrel som sa na seba ešte raz, šťastný zo svojho výberu, vzal som si telefón, peňaženku a náhrdelník v tvare papierového lietadielka - ktorý si beriem vždy - a odišiel som, aby som stretol Loua.
Prešiel som dole po chodníku, pozeral som sa na deti na bicykľoch a skateboardoch. Zvyčajne som nebol tá osoba, ktorá má veľa priateľov, nechodieval som von. Prišiel som do parku a smeroval som k prvej lampe s vygravírovaným nápisom na tabuli "Sixth Street." Skontroloval som svoj mobil, bolo 2:25. Ešte 10 minút.Louis's POV
Bol som pripravený už hodinu. Práve bolo 1:00. Bude to trvať jednu hodinu dostať sa do Cheshire, takže mám čas. Mal som čiernu bundu na zapínanie, rifle a biele konversky. Zišiel som dole schodmi, bozkal som na rozlúčku mamu a sestry a odvrátil som sa k metru. Vošiel som do vlaku a pripravil som sa na hodinu strávenú tu. Po dokončení všetkých hier na mojom mobile a hraní "Hádaj mená a vek ostatných pasažierov," vlak zastavil. Vyšiel som von s trasúcimi sa spojenými rukami a trasľavými nohami. Nemôžem uveriť tomu, že ho uvidím. Spýtal som sa ľudí na ulici na smer, našťastie mi ho povedali a bol som na ceste. Dorazil som na Sixth Street o 2:40 PM.
Oh shit, meškám. Bude ma nenávidieť.
Pozrel som sa pod prvú lampu a uvidel som ho. Bol na svojom mobile, takže ma našťastie ešte nezaregistroval. Prišiel som k nemu a trasúcim sa hlasom som povedal: "Harry?"
Pozrel sa hore a jeho oči sa rozšírili, bez dychu vyslovil: "Louis?"
YOU ARE READING
TEXTING THE WRONG PERSON - LS AU
RandomLarry si začnú písať textovky. Samozrejme omylom, ako inak. :D Však to poznáte, je tu takých príbehov asi viac. A kto ich má rád, užite si tento príbeh. Podľa mňa je milý a vtipný, zaujal ma od začiatku. Dúfam, že sa vám bude páčiť tak ako mne. Orig...