Kapitel 2
Men så kom han tilbage med et slags stor og lang metalbord, med en hvid dyne oven på den, dynen havde en mærkelig menneske agtigt form, eller noget lignede. Manden tog dynen, og løftede den. Under dynen kunne man se et helt bleg lig, der var skåret op over halv delen. Jeg fik et chok, og kastede mig bag over stolen, så mit hoved ramte lige ned på gulvet "AV! Mit hoved! " Jeg løftede mig op, og så at mine hænder var helt blege af skræk. Jeg satte mig op igen, og så at videoen var stadig i gang. Man kunne se at udtrykket på mandens øjne var iskolde, han tog fat om en lille kniv, og begynde at åbne kraniet op, jeg fik kvalme. Stille og roligt blev jeg svimmel af alt det blod, men jeg forsatte med at se den, når manden havde skåret kraniet op i to, tog han tungen ud og skar i den. Jeg fik skum i munden og besvimede...
Min Mor og Far blev uvenner denne nat får to år siden... "Mor? " ("Du hør aldrig efter! " "Du snakker og snakker! ") Jeg gik ind for at se hvad det forgik inde i der soveværelse, men det skulle jeg aldrig havde gjort "Mor, Far? Hvad laver i??? " "Hun har det altså skidt i den skole, jeg har sæt i hendes mobil, alle hademails hun for" Mors øjne helt blanke med tåre som løb ned fra hendens kinder.Far kiggede på hende med hadefulde øjne "HUN har det Helt OKAY...Og...OG...og hvad laver du og smugkigger i hendes mobil! Du sagde til mig at jeg skulle give hende mere privatliv Hvad gør du så! " "Nej" "HVAD gør du så!!! " "Nej" " AH! HVAD GØR DU SÅ!!! " "nej men? " *Smask* En smaskende lyd kom ud fra den stor lussing han gav min elskede Mor.Pludselig...
Læs næste kapitel
YOU ARE READING
Et lille del af mit Liv Kapitel 1
Short StoryAdvarsel! Denne novelle er IKKE baseret på mit virkelig liv Nyd den Et lille del af mit liv Kapitel 1 Endnu en trist dag, i bussen på vej hjem, kunne man se regnen drysse ned ud af skyerne, imens en tåre...