Multimedyada:Furkan Özcan

6 2 0
                                    

Bir insan hayatında yalnızca bir kere aşık olurdu ondan öncesi bana göre zaman kaybı denilebilir. Ben 24 yaşıma gelmiş başarılı bir adam. şimdi SERVET HOLDİNG şirketinin kapısında durmuş biraz sonra is gorusmesi için gireceğim binaya bakıyordum. Daha fazla zaman kaybetmeden içeri girdim hemen sağda danışmanın yanına gittim.Kadın bana baktı önce yüzü güldü sonra;
"Buyrun nasıl yardım olabilirim beyfendi."dedi.
"Ben is gorusmesi için gelmiştim.Adnan bey ile görüşmüştük."
"Asansore binin 7.katta ordaki arkadaşım size yardımcı olacaktır."
Teşekkür edip hemen asansöre yöneldim.7.kata basıp heyecanla beklemeye başladım.Nihayet geldiğimde Sekreterin yanına gittim.
"Merhaba ben iş görüşmesi için gelmiştim Adnan bey çağırdı da beni."
"Hoşgeldiniz isminiz neydi ?"
"Furkan Özcan"
"Tamam ben haber verip geliyorum." .
Kadın gülümseyerek yanımdan ayrıldı. Karşımdaki kapıyı tıklatı içeri girdi ve iki dakika sonra yanıma geldi .
"Buyrun Adnan bey sizi bekliyor."
gülümseyerek teşekkür edip yanından ayrıldım kapıyi tıklatım ve içeri girdim
"Merhaba ben iş görüşmesi için gelmiştim."
"Merhaba hosgeldin buyur otur. Furkan bey sizin cv nize baktım oldukça parlak tam aradığım insansınİz lafı uzatmicam sizi burda genel mudur olarak başlamanı istiyorum. "
Telefona uzanıp zeynebi yollarmısın diye söyledi ve kapattı .Adamın yüzüne baktım esmer ve gayet yakışıklı bir adamdi. düşüncelerimi çalan kapı bozdu. Kapıdan biri girdi ve ben Furkan Özcan hayatımda ilk kez bir kadına böyle baktım sarı saçları, boyu kısa olmasına rağmen mükemmel fiziği, bu şirin görüntüye tezat kahverengi inatçı asi gözleri, bembeyaz harika teni .... ben böyle bakarken düşüncelerimi Adnan bey böldü. Boğazını temizlendi ve hayatımda duyduğum en güzel cümleyi konuştu.
"Zeynep hanim ortağım ama aynı zamanda kardeşim. Benden daha çok onunla gorusceksin Furkan bey. Zeynep hanim size odanızi göstersin."
Kafamı sallayıp o önde ben arkada giderken gülümsedim.bu güzel kadınla isim vardi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ritimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin