Perdemin arasından yansıyan ışıkla araladım gözlerimi . Ellerimi yumruk yapıp yatakta sağ sol yaptıktan sonra koca pandiflerimi ayağıma geçirdim. Üniversitenin ilk günü bugün... Heyecan bastı tabii ki biraz. Başka bir şehirde kazandığım üniversiteye gitmek için o şehre tasinmam gerek. Bende doğal olarak taşındım. Bu otelde kalıcam belli bi süre. Her ne kadar babam ev tutalım desede zengin züppe havası yaratmak istemedim. Yani olmadığım biri olmak istemedim. Kahvaltı yapmak için valizden çıkan ilk kıyafetleri ne olduğuna bakmadan geçirdim üstüme. Aşağı indiğimde koca pandiflerime bakan çalışana kahvaltı yapmak istediğimi söyledim. Adam bir 10 dakika sonra kahvaltıyı getirdi. Bir peçete rica ettim. Adam döndüğünde kahvaltının yarısını mideme indirmiştim. Adam tabağı yiyecekmişim gibi baktı yüzüme. Ee haklı da. 5 dakikada yedim bunlari. Geri kalanınıda yedim. Aslında yedim denilemez. Yarısini üstüme yedirdim. Daha sonra yukarı çıkıp kendime çeki düzen verdim. Öyle bi çıkmışım ki kendimden utandım. Saçıma düz fon çekip kiyafetlerimi değiştim. Üniversitenin ilk günü olduğu için şık görünmek lazımdı. Anneme göre tabii. Sanki defileye çıkıyorum. İstemesemde ayağıma topuklu ayakkabıları geçirdim. Makyajımı tamamlayıp çantamı aldım. Bi taksiye binicektim ki babam süpriz yapmış. Benim için son model bi araba almış. Çalışan, anahtari bana uzattiğinda anlamadım ne olduğunu. Sonradan çaktım. Babam ve annem paraları ile her şeyi alacaklarını sanıyorlar. Oysa bu kadar masrafa ne gerek var ki?? Geciktiğim için arabayla yani arabamla gittim. Yirmi dakikada okula geldim. Kayıt işlemleri falanlar filanlar derken ilk derse girdim. Değişik bir yer. Herkes farklı alemde. Hocalar çok rahat. Öğrenciler desen evde gibiler. Bende yeni gelin gibi kivriliyodum hocaların gözünden düşmemek için. Ama hocanın umrunda bile değil. Yanımda oturan kızda bi değişikti zaten. İkide bir yüzüne bakıp giydiklerimi inceliyodu. Ders bitince "Sen zengin züppelerden misin?" dedi yanımdaki o kız. Zengin kelimesini derken yüzünü burusturdu. Zengin olmaktan ıgrendim resmen. Sonra "Evet ama züppe değilim." dedim. Ustume bakıp "Bi daha düşün istersen." dedi alaycı bi tavırla. Rahatsız ediciydi bu hareketleri ama umrunda değil. Sınıftan en son çıkan ben oldum. Tam çıkarken...