• 3 •

30 6 0
                                    

Jill  POV

Ik keek snel weg hopend dat hij het niet gemerkt had, Maar helaas hoorde ik alleen wat gefluister.
Ik zette mijn rugzak op mijn rug, ik wou hier zo snel mogelijk weg zijn. Maar helaas waren de jongens me voor, alsof ze in de problemen zaten ofzo.
Vervolgens liep ik het lokaal uit en pak mijn mobiel. Ik klik op het Whatsapp- icoontje en talloze berichten verschenen op het scherm.
Ashley.
Ik typte snel een excuus en begon me te haasten, wat een paar rare blikken opleverde van sommige kinderen maar dat boeide me vrij weinig.
Ik wurmde me door de menigte heen in de gangen die bij de ramen stonden, met een verbaasde blik keek ik hoe meer mensen naar buiten gingen naar het parkje. Nou ja, Ashley kan wel wachten.

Ik duwde mezelf tussen de menigte een weg naar buiten. Algauw stond er een hele kring rondom iets, maar ik wist niet wat.
Ik liep verder en stopte even.

Ik schrok me kapot, het was dezelfde jongen die naar mij glimlachte samen met die krullenbol en nog een paar andere jongens.
Ik pakte snel mijn mobiel en opende de chat met Ashley, mijn vingers raasde over het toetsenbord.

'Vechten! Vechten!' klonk het gejoel.
Ineens hoor ik een harde klap en mensen begonnen te gillen..

just friends.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu