Мъчителни дни.

1.3K 110 19
                                    

*3 месеца по-късно*
Дните се нижеха мъчително за Хари, Зейн и Найл. Касандра все още бе в кома, а лекарите постоянно казваха, че няма надежда да се събуди отново. Трите момчета постоянно бяха в болницата, прибираха се само, за да се преоблекат и отново се връщаха. На момичетата също им бе трудно, но не ги допускаха извън територията на къщата.

ГТНН (Гледна точка на Найл)
Стоях в болницата три месеца. За тези три месеца разбрах, че чувствата ми към Касандра са истински. Не знам защо, но от части се радвам, че я продадоха на господин Стайлс - бащата на Хари. Ако не бе това, нямаше да се срещна с нея и изобщо да знам, че съществува такова мило и добро момиче. От друга страна не исках всичко това да се случва. Никое момиче не заслужава да изпитва това, което изпита тя. Да, в началото я исках само за секс, но постепенно разбрах, че всичко, кето съм търсил в едно момиче го намерих в Касандра. Аз съм виновен за състоянието, в което е сега. Ако не я бях одрязал така грубо онзи ден, сигурно сега щеше всичко да е добре. Липсва ми усмивката ѝ, сините ѝ, като океан, очи, сладкия начин, по който се смее. Липсва ми да я виждам сутрин на закуска сънена и да е полузаспала на масата. Липсва ми всичко у нея, но най-много ми липсва начина, по който говори. Искам да я събудя по някакъв начин, но не знам как.
- Хей. - Хари бе влязал в болничната стая на Касандра и прекъсна милисте ми. - Как си? - попита.
- Как да съм. Момичето, което обичам е в кома. - при думите ми видях гняв в очите му, но нищо не каза.
- Ако искаш се прибери да поспиш. Аз ще остана при Касандра. - каза къдравия ми приятел и сложи ръка на рамото ми.
- Наистина ли? - попитах, а той кимна. - Ако има подобрения веднага ми се обади. - казах.
- Добре. - отговори той и аз излязох от стаята.

НГТ (Неутрална гледна точка)
Докато Найл, Хари и Зейн страдаха, Джъстин най-безмилостно изнасилваше новото момиче в групата - Кортни Стивънс.
Кортни е момиче от бедно семейство. Има красива, дълга, до кръста, червено-гарванова коса, кефеви очи. Слаба е. Момичето си нямаше и на представа какво ѝ предстои. Тя е все още на шестнадесет и е двествена.
Кортни седеше завързана на един стол в една от стаите в къщата. Сълзите се стичаха по красивото ѝ лице.
- Така, така.. - влезе Джъстин в стята. - Време е! - усмихна се най-мазно.
Никой не знаеше какво прави Джъстин с момичетата. Винаги ги изнасилваше вечер, когато другите спят, а в най-лошите случаи момичетата не излизаха живи от къщата. Това беше се случило и с Оливия, когато не се подчини на заповедта му.
Джъстин развърза Кортни и грубо я бутна на леглото като легна над нея. Набързо премахна дрехите и бельото ѝ и започна да я целува по врата като ѝ оставяше смучки. Започна да оставя следи и по-надолу, докато стигна до клитора ѝ. Бийбър започна да го гали, което бе неприятно за Кортни. Накрая той навлезе грубо с два пръста в момичето, което се гърчеше от болка под него. Вкарваше и изкарваше пръстите си, докато накрая не навлезе с дължината си. Кортни изпищя от болка.
- Млъкни! - извика Джъстин и зашлеви момичето.
След около 30 минути удоволствие за Бийбър и мъчение за Кортни, той свърши. Изправи момичето и главата ѝ бе на равно с члена му.
- Лапай! - извика злобно той.
Момичето обхвана с ръка члена му и го доближи до устата си. Изведнъж тя го пусна.
- Не м-мога! - заека Кортни.
- Май не ме чу. Казах да лапаш! - ядоса се Бийбър.
- Чух, но не мога да го направя. - отговори хлипайки.
- Не ми оставяш избор. - каза той и извади един нож от шкафа.
- М-моля те! Не ме нар-ранявай. Ще направя в-всичко. - тя му се молеше.
- Късно е! - каза той, наръга момичето в корема, и излезе.

Кортни се мъчеше да си поеме въздух. Излизаше думата Помощ от устните ѝ, но не вярваше някой да я чуе. Кортни накрая се отказа и умря на леглото. Устната ѝ бе отворена, викала е думата Помощ надеждата някой да я чуе, но е нямала този късмет.
Няколко часа по-късно тялото на Кортни бе захвърлено от Бийбър в близкото езеро.

Докато Бийбър си почиваше, Хари стоеше в болницата и държеше ръката на Касандра.

ГТНХ (Гледна точка на Хари)
Касандра е в кома вече три месеца и то по моя вина. Виждам, че тя обича Найл, но заради мен не може да е щастлива. Мисля, че ще е най-добре ако я оставя да бъде щастлива, макар и да не е с мен. И без това аз не заслужавам да бъда щастлив, аз трябва да страдам. Точно така, ще се отдръпна от Касандра, няма да ѝ говоря, няма дори да я поглеждам. Ах.. Тази усмивка, тези очи, тази коса.. Ще ми липсва всичко в нея, но ако тя ще е щастлива ще я оставя.
- Обичам те и винаги ще те обичам, Касандра! - казах, пуснах ръката ѝ и се запътих към вратата.
-Хари.. - чух нежния глас на Касандра и веднага се обърнах към нея. Тя бе будна, отново видях сините ѝ очи...

Бележка:

Много се извинявам за забавянето на главата!

Надявам сенда ви е харесала!

Моля изразете мнения, различни от 'next', в коментарите.

SOLD {Cassandra & Harry}Where stories live. Discover now