Umut ...

33 9 0
                                    


Binlerce yıldızın arasından en ulaşılmaz olanını seçeriz. En uzakta ama en içimizde olanını. Çünkü kendimizden bir şeyler ararız.

Bir yıldız seçin ve ona umut ismini verin. Sadece ismini değil umutlarınızıda yükleyin o küçücük gördüğünüz yıldıza. İşte umutlarımız bize böylesine uzak , böylesine imkânsız gelir. Ama unutmayın hiçbir zaman imkânsız değildir umutlar. İmkânsız diyen ya yeterince istememiş ya da yeterince sabretmemiştir.

Bir düşünün umutsuz insan yaşayabilir mi ?

Bazen o kadar bıkarsınızki hayattan, kendinizi dünyanın bahtsızı gibi hissedersiniz. İşte o zaman sizin umut etme vaktinizdir. Vazgeçmemek için çırpındığımız insanlar olur ya hayatımızda ne kadar da kırık dökük olmuşsakda belki bir umut diyebileceğimiz...
Vazgeçmeyin işte ne yaşamaktan ne umut etmekten. Emin olun vazgeçmedikleriniz bir gün sizi bulacak...

Bir de umutlarınızı mahveden insanlar olur. Hiç bir zaman kimseden böyle nefret etmediğiniz aklınıza gelir ya anlarsınız ya demir alma vaktinin geldiğini. Bu insanlar size bir engeldir. Ve o zaman vazgeçersiniz. Ama umut etmekten vazgeçmezsiniz sadece o yıldızdan vazgeçersiniz . Bir sürü yıldız var kocaman gökyüzünde unutmayın .Yine bir yıldız bulursunuz yine bir umut...

Buluttan Bir UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin