,,Prišla Renáta!"
,,Prečo si ju pozvala ? " Kričala Lissa.,,Ja som ju nepozvala!" Bránila sa Enndy.
,,Tak prečo sem priš..crrrrrrrrrrrn Prerušila Renáta Lissu.
,,Mám jej otvoriť ? " Spýtala sa Enndy.
,,Nemáme inú možnosť .." Smutne povedala Lissa.
Enndy otvorila dvere. Za nimi stála Renáta. Išiel z nej strach..
,,Čaute !" Odmerane povedala Renáta.,,Ako jej máme povedať nech ide
domov ?" pošepkala Enndy Lisse.Lissa od strachu červená ako paprika...nevyšlo z nej ani slovko..
,,Ty máš 17 ? " provokatérsky povedala Renáta.
Ostatný hostia len pozerali. Vedeli, že Lissa a Enddy Renátu neznášajú, čakali kedy sa pustia do seba.
,,Prosím mohla by si odísť z mojej party ?"
Slušne poprosila Lissa Renátu.,,No tak nato zabudni ! " Drzo povedala Renáta.
Enndy už mala nervy na krajíčku..už jej išla niečo povedať...keď v tom Renáte zavolala matka : ,,Reni poď domov,čakám ťa ! ".
Enndy a Lisse sa vtom okamihu rozžiarili oči. Len dúfali, že Renáta matku poslúchne a pôjde domov.
Po chvíli sa Renáta otočila a išla domov. Lisse a Enndy odľahlo.
Až v tedy sa začala PARTY !Všetci sa bavili.Lissa dostala veľa pekných darčekov.
,,Crrrrrrrrrn" zazvonil zvonček.
Lissa a Enndy sa obávali kto môže zvoniť o pol noci...Len dúfali že to nebude opäť Renáta.
Lissa otvorila dvere ... A tam sused !
,,Decká , čo tu robíte taký rámus ? " stažoval sa suded.,,Prepáčte , ja mám oslavu." Namietala Lissa.
,,To ma nezaújma, neželajte si ma ak sem budem musieť prísť ešte raz ! " Povedal cused a odišiel.
Pri odchode si zamrmlal : ,,decká nepodarené ".
Lissa musela oslavu ukončiť. ,,Ale bola to super oslava ." povedala Lissa Enddy.
,,DAKUJEM TI ENDDY ." Dodala Lissa.
___________________________________
Tak toto je daľšia časť.
Dúfam že sa vám páči.
Napíšte čo si o mojom príbehu
myslíte do komentu ;-)
Follow|votes|coment
Natallslife
YOU ARE READING
Best frends forever ? (SK)
RandomEnndy a Lissa sú najlepšie kamarátky na život a na smrť. Lenže život im hádže neustále polená pod nohy... Škola a susedia im neustále robia problémi.