Noční vytí
Vysoko ve skalách se rozlehlo děsuplné psí vytí, ale nikdo ho neslyšel. Noční nebe bylo zatažené, vecholky hor se ztrácely v temných mracích. Na kratičký okamžik se mračná peřina roztrhla a vykoukl měsíc. V jeho bledém světle se jako ryzí stříbro zaleskly vlhké kameny a sukovité kmeny stromů. Vypadaly jako začarované. Mezi dvěma strmými skalami připomínajícími hroty královské koruny se krčilo zvíře s huňatou srstí. Když na ně dopadlo měsíční světlo, trhlo sebou a rychle se snažilo schovat do stínu. Jakmile měsíc zmizel za mraky, pomalu vystrčilo hlavu a otevřelo tlamu. Chvíli předtím, než pes zavyl podruhé, vytrhl se v nedaleké chatě ze spánku Dominik. Několik vteřin jen ležel, zíral do tmy a poslouchal svůj sípavý dech. Musel se vzpamatovat z hrůznostrašného snu,který se mu zdál, a znovu si ho v hlavě promítl. Viděl se,jak se drží příkré skály. Neměl lano ani jinou horolezeckou pomůcku a byl sám. Špičkami chodidel balancoval na malinkatém výstupku a ruce zatínal do trhlin s ostrými okraji. Pod ním se rozevírala propast tak hluboká, že nedohlédl na její dno. Vrcholek skály mizel vysoko v oblacích. Stěna byla hladká jako zrcadlo a nedalo se po ní lézt dolů ani na horu. Dominik co chvíli zavolal o pomoc, přestože tušil, že ho nikdo neuslyší. Skalní výstupek se mu začal pod nohama drolit a zmenšovat se jako rampouch na slunci. Také trhliny, ve kterých měl zaklesnuté prsty, se rozestupovaly a odhalovaly černou prázdnotu. Chlapci stékal po zádech pot. Nad sebou zaslechl rachot, jako když se valí kameny. Zvedl hlavu a zachvátila ho hrůza. Shora se na něj řítily kulaté bochníky sýra, veliké jako kolo nákladního vozu. Přibývaly další a další, padaly dolů a bylo jen otázkou několika vteřin, než ho srazí do hlubin. Nadechl se a chtěl zakřičet, ale nevydal ze sebe ani hlásku. Naštěstí se přesně v tu chvíli probudil. Ležel na zádech v cizí, tvrdé posteli a vnímal, jak se mu zvolna sklidňuje dech. Na palandě nad ním se převalil na druhý bok jeho kamarád Erik. Postel tak zavrzala, až dostal Dominik strach, že se rozklíží a zhroutí na něj. ,, Taková kravina, '' zamumlal a položil si ruce na břicho. Měl pocit, jako by bylo plné kamení. Hrdlo měl vyprahlé a jazyk drsný a suchý jako list pijáku. Za to mohl ten sýr. Majitelka chaty, které se říkalo teta Rézi,odkrojila k večeři z velikého bochníku sýra několik tlustých plátků,obložila jimi krajíce chleba a ty pak zapekla ve zděné peci. Protože Dominikovi na dlouhém výletě pořádně vyhládlo, spořádal hned tři, čímž trumfnul i Erika, který snědl jen dva. Trest za takovou nenasytnost přišel až v noci. Sýr měl na svědomí nejen chlapcův strašidelný sen, ale i silnou bolest břicha. Dominik vystrčil nohy z postele a rozhodl se,že se zajde napít vody. Měl na sobě svoje oblíbené parádní pyžamo,které si neváhal vzít i do hor. Rozsvítil kapesní svítilnu a na popraskanou prkennou podlahu dopadl kruh světla.Nemám moc čas tak pokračování bude příště.Komu se to líbí tak ať nezapomene dat votes nebo koment.Zatím ahoj.
ČTEŠ
Když zavyje pes ze záhrobí
AdventureNoční vytí Vysoko ve skalách se rozlehlo děsuplné psí vytí, ale nikdo ho neslyšel. Noční nebe bylo zatažené, vrcholky hor se ztrácely v temných mracích. Na kratičký okamžik se mračná peřina roztrhla a vykoukl měsíc. V jeho bledém světle se jako ryz...