1.

572 28 0
                                    

,,Crrrr! Crrrr!" zazvonil budík.

Rozespale jsem ho vypnula a podívala se na hodiny. Bylo 6:30, řekla jsem si teda, že si ještě na 5 minut lehnu. V tu chvíli však vtrhl do pokoje můj mladší brácha a začal tam něco vyřvávat.

,,Nech toho Nicku!" okřikla jsem ho.
,,Nech mě ještě chvilku spát!"
,,Vstávej Natty! Je tu první školní den, jdeme do školy!"
Nechápala jsem jeho nadšení.

Potom ze mě Nick strhl peřinu a já jsem naštvaně usoudila, že už asi opravdu budu muset vstát.

Když jsem přišla do kuchyně, mamka už připravovala snídani. Měla na sobě světle modrý župan a vlasy měla učesané v ledabylém drdolu.

,,Dobré ráno zlato. Vyspala ses dobře?" zeptala se
Měla u toho ten svůj typický sladký výraz.
,,Ale jo. :) Ovšem hodinka spánku navíc by mi vůbec nevadila." řekla jsem a usmála se.
,,Já vím, je těžké brzy vstávat po takové době. A nezlepšily by tvou náladu třeba waffle se šlehačkou?" zeptala se.
Ví moc dobře, že waffle miluju.
,,Jasně, že jo. Děkuju!" odpověděla jsem a šla si sednout ke stolu.

Při snídani jsem ještě zkontrolovala nějaké upozornění na mobilu a potom jsem se šla připravit do koupelny.

Vyčistila jsem si zuby, učesala se a rozhodla jsem se zvolit jemné líčení.
Bude to přece jen první, nechci tam být úplně nenamalovaná.

Následně jsem si na sebe jenom natáhla černé džíny s dírami na kolenou, bílé tričko a béžový cardigan. Ještě jsem zvolila bílé náušnice a přívěšek na krk ve stejné barvě.

Hned jak jsem se dooblékla, koukla jsem na hodiny.
,,A sakra, to už je 7:22!"
Popadla jsem batoh, hodila přes sebe ještě hnědou parku a obula si nové černé Vansky.
,,Ahoj!" zavolala jsem na mamku s bráchou a rychle vyběhla ven.
Tam jsem se ještě rozloučila s Montym a honem pádila na metro.

Naštěstí jsem ho stihla a vcelku normálně nastoupila dovnitř. Usadila jsem se u okénka, nasadila si sluchátka a pustila si svoji oblíbenou písničku.
Snažila jsem se tolik nestresovat před tím, co bude za chvilku následovat...

--------------------------------------

Tak, první kapitola mého příběhu je na světě! :)
Doufám, že se vám bude líbit a pokud ano, budu ráda za každý like nebo komentář.
Pokud byste se chtěli na cokoliv zeptat, stačí mi napsat do zpráv.

Vaše Anet <3

Perfect Boy [CZ] (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat