Medya da ashley
Ben ashley smith arkadaşlarım ve ailem genellikle ash der . 17 yaşındayım ve bir vampirim bunu 16 yaşımda öğrendim ama şuan yaşayan bir vampirim yani bir yeni doğan ama eğitim alıyorum büyük büyük dedemden kalma olan Smith College'de vampirlik dersi alıyorum vampirlerin iyileri ve kötüleri var ama şuan onlara göre ben daha güçlüyüm çünkü hala kendi kanımı taşıyorum. Ve bizim vampirlik akademimizde sevdiğim bir çocuk var adı Chris Jones bana göre çok tatlı o da benim gibi sarışın bu okulda sadece vampirlik dersi almıyoruz normal derslerde alıyoruz yabi hiç bir şeyden geri kalmıyoruz burada vampirlerin sınıfları yeni doğanlar ve olgunaşmış olanlar olarak 2'ye ayrılıyor ve Chris benim sınıfım da çok şanslıyım. Bu okulda aileleri ile birlikte kalmayanlar için odalar da var ama ben krallıkta kalıyorun dünyanın en büyük krallığı tabi normal insanların buranın vampir krallığı olduğundan haberi yok şuan dedem kral ama dedem 1 yıl sonra emekli olucak ve babam kral olucak. Genellikle krallıklar kötü olur ama biz iyi krallıklardanız. Benim gücüm henüz belli değil 18 yaşıma girince belli olucak ve 18 yaşıma sadece 3 gün kaldı çok heyecanlıyım.
----------------------
Ders matematik lanet olası ders hoca tahtaya x×Y=85 x"i bulunuz. Yazdı allah'tan sınıfın en çalışkanı benim hemen parmak kaldırdım tabi ki de cevap 17 ya da 5 bu kadar basit soru olmamalıydı. Hoca yer değişikliği yapıcakmıs pff hoca beni Chris'in oturduğu yere oturttu ve Chris'i benim yanıma oturttu gerçekten çok şanslıyım.3 gün sonra;
Sonunda 18 yaşımdayım en yakın arkadaşım Axelina yanıma geldi ve beni göl kenarında bir yere götürdü bana sürpiz doğum günü hazırlamışlar artık büyümem durdu vay canına çok güzel bir şey evet ilk öğrendiğimde çok büyük tepki vermiştim ama şuan biraz hüzünlüydüm ne de olsa artık ruhsuzum...
Elimden geldiğince yazmaya çalıştım ve karakterden bahsettim biraz diğer bölümlerde yaşanan şeyler olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Akademisi
VampireHikayemin sürükleyici olacağını düşünüyorum umarım beğenirsiniz oylmayı ve yorumlamayı unutmayın sizin yorumunuz benim için önemli