(A/N comment bye the way maar wat je wilt, ook als het onzin is, ik krijg namelijk van de raarste dingen inspiratie. Deze inspiratie kwam uit een gesprek met een vriendin. Ze zei namelijk dat ze viel van een slee. Jap mijn gedachten zijn raar. Misschien zijn jullie wel mijn nieuwe inspiratie! Ideeën zelf sturen privé of in de comments is ook altijd goed!:))
ps. als jullie spellingsfouten zien: graag melden! Ik ben best slecht in spelling, dus ik vind het fijn als je het meldt, dan kan ik het verbeteren:)
POV Febe
Ik word wakker en check mijn wekker. 11.37. Ik zucht even en stap dan uit bed. Als ik niet voor twaalven beneden ben gaat mijn moeder weer spasen. Vorige week, toen ik, op zaterdag, om twaalf uur nog niet beneden was, kwam ze naar boven en rukte de dekens van me af. Daarna had ik drie, serieus drie, dagen lang geen dekens, als straf. Pff. Like what?! Wat voor straf is dat nou weer?! Maar ja. En ik moet nu toch al op schieten, want om 14.00 moet ik op de ijsbaan zijn.Ik stap uit bed en graai wat kleding bij elkaar. Als ik mijn kamer uitstap, val ik bijna op de grond. Als ik om me heen kijk zie ik niks waar ik ooit over zou kúnnen vallen. Het is echt niet normaal. De ene dag val ik twintigduizend keer en de andere dag nooit! Ik zucht weer en loop naar de badkamer.
'×'×'×'×'×'×'×'×'×'×'
"Hey!" Ik loop naar mijn vrienden toe. We hadden afgesproken om een dagje te gaan schaatsen. Ik had ze al best lang niet meer gezien. We hadden elkaar ontmoet op een jaarlijks evenement en vanaf toen spraken we elke zoveel tijd af. Volgens mij was de vorige keer echt al twee of drie maanden geleden! In ieder geval veel te lang!
"Hey" zeggen ze allemaal terug. Ik geef iedereen een knuffel en dan gaan we schaatsen. Maar voordat ik überhaupt op de baan ben, val ik al om. Letterlijk. Terwijl ik op de grond lig te spartelen hoor ik Ruth, Laura , Natasha en Joshua keihard lachen. Ik stuur ze een boze blik en kom dan langzaam omhoog. "Jij valt echt altijd he?!" zegt Natasha lachend. "Tss alleen als ik met jullie ben!" protesteer ik. "Het ligt gewoon aan jullie! Jullie beheksen me gewoon ofzo!" Nou liggen ze allemaal weer dubbel. En doordat ik mee lach, val ik weer op de grond.
POV Ruth
Als ik Febe zo op de grond zie spartelen, kijk ik even naar Joshua. Terwijl ik naar Febe loop om haar omhoog te helpen, zie ik dat Joshua knikt en haalt hij een kettinkje tevoorschijn. Hij drukt op een paar knopjes en dan gaan we schaatsen.POV Febe
"Ik ben al de hele middag niet gevallen he?!" zeg ik uitdagend als we aan het eten zijn. "Je valt nog wel vandaag hoor" kaatst Ruth terug. Ik lach en snel lacht de rest weer mee.'×'×'×'×'×'×'×'×'×'×'
Ik zit op mijn bed als mijn mobiel trilt, ik strek me uit naar mijn bureau, om niet van mijn bed af te hoeven komen en pak mijn mobiel. Zonder te vallen. Ik open mijn mobiel en zie berichtjes van mijn klas, van de groep flub, met de vrienden waar ik vandaag me aan het schaatsen was dus, en van Natasha. Ik scrol door de appjes van de klas en ga daarna door naar de flub groep. Ik lach even als ik alle berichtjes zie. Het zijn er een stuk over vijftig, alleen maar pratend over dat ze het leuk vonden en we het snel weer moeten doen. Ik reageer ongeveer hetzelfde en ga dan door naar het appje van Natasha.
Natasha: Hey!
U: heyyyy!
Ik vond het echt leuk!
Duh, ik ook!
:) we moeten snel weer afspreken
Jaaaaaa
en ik ben bijna niet gevallen :) 😎
hahahahahahaha
Klopt eigenlijk wel ja
JE LEEST
Weirdness
Short StoryHeyyy people! Zoals de titel ook al zegt: dit is een raar boek. Ik ga hier verhalen in schrijven die me opeens te binnen schieten. Of gewoon andere rare verzinsels. De verhalen zullen allemaal kort zijn (denk ik). En ik kan niet echt een thema ofzo...