BÖLÜM 2

62 2 0
                                    

Kapıyı caldim kapiyi kuzenim kaan acti "aaa masal "kaan beni iceri almiycakmisin hemen gel dedi girdim sen evde tek mi yasiyorsun dedim hayir arkadaslarim disarida ben biraz hastayim hemen mutfaga gectim ve sicak bir corba hazirladim kendi ellerimle yedirdim .aksam 6 ya dogru arkadaslari geldi ve tek tek tanistik.
Bu savas "benim kankam "deyince diger erkekler bagirdi bizzz sizde
Bu özgür bu gizem bu yagmur bu da gokhan "baya kalabaliksiniz"biz universiteyi beraber bitirdik bidaha ayrilamadik dedi kaan tek tek meraba demek yerine merabalar deyince herkes güldü.en son kapi caldi ve kaan kapiyi acti ve aras hosgeldin dedi .ben meraba dedim icten aras bana herkesten daha yakin geldi.neden bilmiyorum ama hala arasa bakiyorum ddedigim anda kafami cevirdim .ben yagmur ve gizem misir patlattik benim serefime beraber cok guzel bir film izledik tabi filmi secene kadar erkekler misirin yarisini bitirdi. Biz tekrar patlatmak zorunda kaldik ama trip yapil erkeklere patlattik keske patlattirmasaydik cunku butun mutfak yag olmustu beceriksizler misirida yakmislar .misir bitince filmi misirsiz izledik maalesef.yataklara dagalacakken kapi caldi yan komsu erkeklerin yaptigi ama yaktigi misir kokusundan rahatsiz olmuslardi ozur diledik gittiler neyseki...

EV AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin