Sonunda idman bitti. Sakatlık yok, topallama yok,kan yok,morluk yok. Normalde idmandan bunların tam tersine topallayarak, dudağım patlamış ve her yerim mosmor bir şekilde çıkmam lazım ama yarın maç günü olduğu için hafif tempoda idman yaptık ve tek parça halinde çıkmayı başardım. Amerikan futbolundan bahsediyorum. Ne kadar "kibar" bir spor olduğundan bahsetmeme gerek yok heralde.
Adım George. 17 yaşındayım ve 5 yıldır bu sporla uğraşıyorum.BUULS takımının kaptanıyım. Baba sporu diyebilirim. Çünkü babam da çocukluğunda ve gençliğinde bu sporu yapmış ve benimde yapmamı istediğinden kaptanı olduğum takımı biryerlere getirmeye çalışıyorum. Ama bana kalırsa ben daha çok box meraklısıyım. Yumruk, saldırı, savunma ve nakavt. "Mike TYSON". En çok hayranlık duyduğum insan. Ama box yerine bu sporla uğraşıyorum. Hee bazen maçlarda rakiplere yumruk aparkat attığım oluyor. Boxdaki gibi ağzımız yüzümüz dağılıyor ama sonuç olarak biz kupa alıyoruz onlar kemer ve bu ikisi çok farklı.
Kulaklık kulağımda ve Linkin Park dinleyerek hayallere daldığımdan 20 dakikalık yolu 5 dakikada gelmiştim.Kulaklığı ne kadar çıkarmak istemesemde kulağımdan çıkardım ve anahtarlığı iri bir amerikan futbol topu olan anahtarımla kapıyı açtım ve beni ilk karşılayan annemin bağırış sesi oldu ve çok sinirliydi.Muhtemelen yine babamla tartışıyordu ve bu bende bir filmi hergün izlemeyi çağrıştırıyordu. Hergün tartışma, bağırış, öfke...
Onları umursamadan direk odama yöneldim ve tartışma bir anda kesildi. Çantamı bana bakan büyük oyuncak ayının üzerine fırlattım ve ardından annem o hiçbişey olmamış tebessümüyle odama girdi ve
"George Groves. Eve sakat gelmemişsin. Sanırım dünyanın sonu geldi."
diyerek olayı espiriye vurdu ama artık büyümüştüm ve ortada bir olay olduğunun farkındayım. Farkındaydım çünkü babam her maç öncesi odama gelip "Hazır mısın ?" diye sorardı ama şimdi kapıyı hızla vurup çekip gitmişti.
"Çok yorgunum anne dinlenmek istiyorumm"
diyip yalnız kalmak istedim ve annem olayı anladığımı anladığından olsa gerek "peki" diyip yavaşça çıktı.
Kendimi yatağın üzerine attım. Bir yanda yarın ki maç bir yanda evde yaşanan olaylar kafamı allak bullak etmişti. Duvarda asılı olan Mike TYSON posteri Linkin Park posterleri BULLS takım fotoğrafı... Bunların hepsi kafamda birşeyler çağrıştırırken göz kapaklarımın ağırlaşdığını hissettim ve garip bir rüyaya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Kaçanlar
AdventureHerkesin bir kavgası vardır. Herkesin bir hikayesi ,herkesin bir olayı ve en önemlisi herkesin bir hedefi...