2. bolum

891 41 6
                                    

Okulun ilk günü öğretmenleriniz le yeni tanisiyorsunuz . Hiç gitmediğiniz , resimlerde gördüğünüz bir ülke . Tanımadığınız insanlar hiç bilmediğiniz bir dil , hayalini kurduğunuz üniversite ...

İlk ders saati başladı . İlk dersiniz korece öğrenme . 1 yılınız böyle geçecek ...

3 saat sonra...

Ders bitti çıkma zamanı eşyalarınızı aldiniz ve kapının yolunu tuttunuz . Dışarı çıktınız . Tam karşınızda EXO uyelerinin bulunduğu SM şirketi var. EXO uyeleri dışarıda.
Hiç panik yapmayın ,sakin olun,ilk defa görmüş gibi davranmayin... (zaten ilk defa gördün 😊😊)
Kaldığınız yurdun kapısından geçtiniz. Odaniza girdiniz,sandalyenize oturdunuz ve biraz önce içinde bulunduğunuz durumun şokundasiniz.

Saat : 20.45

Uykunuz geldi bu gün yorucu bi gündü . Ama yarın okul olmadığı için biraz telefonla oynayacaksiniz. Birseyler izlemeye karar verdiniz . EXO showtime ı izliyorsunuz.

Sabah saat : 9.30 (kalkma zamanı )

Kalktiniz Yemekhaneye gittiniz guzel bir kahvaltı yaptınız . Odanıza tekrar çıktınız . Pofuduk terliklerinizi giydiniz sıcacık baddaniyeniz elinizde dumanı üstünde olan bir bardak kahve . Sandalyenize oturdunuz EXO'NUN sing for you şarkısını açtiniz dinliyorsunuz . Ve karşınızdaki şirketten biri çıkar . O kişi Baekhyun dur . Sizin açtığınız şarkıyı duyar ve gelir . Siz onun, sizin yurda doğru yaklastigini gördüğünüz an heycanlanirsiniz . Dışarı çıkarsın ve karşılaşırsiniz korece yi tam ogrenmediginden dolayi konusamiyorsun ingilizce bir dille merhaba dedin .
-merhaba
BH :merhaba şey bizim şarkımızi duydum nereden geldiğini merak ettim ve sasirdim daha once bu yurtta sarkimizi duymamistim sen yeni gelmiş olmalısın çünkü bu yurttaki herkezi tanırım.
- evet yeni geldim ve müziği ben açtım sizin büyük hayranınizim .
BH :gerçekten mi bir fan la tanışmak çok güzel bi duygu.
Biraz gezinirsininiz.
BH :Hayallerin nedir ?
- universiteyi bitirmek ,dansçı ve şarkıcı
olmak.
BH : herhalde sesin güzel dansın da öyle olmalı .
- evet dansım ve sesim çok güzel ben beğeniyorum ailem ve çevremde begeniyor.
BH: anladım
Ve tekrar yurdun önüne gelirsiniz . Sen ona el sallarsin ve oda na çıkarsın.

Arkadaşlar üniversite hayatını hiç bilmiyorum kafamdan attim😊😊😊

Exo İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin