capitolul 9

493 56 5
                                    

    -Tată?Ce cauți aici ?

   -Știi de obicei cand iti vezi tatăl,il strângi în brațe și îi zici ''o tată ce bine imi pare să te văd'' sau chestii de genul ăsta.

S-a ridicat de pe scaun şi a venit in faţa mea.Mi-a pus mâna în cap ciufulindu-mi  părul şi apoi a ajuns cu faţa la nivelul feţei mele .

-Mi-a fost dor de tine şi am decis să stau la tine să văd cum e viaţa ta.

Ce rahat mai e si asta.

-CE,nu poţi să vii de nicăieri in viaţa mea şi să te aştepţi să te primesc cu braţele deschise.

-Fie că vrei,fie că nu eu o să stau aici,trebuie să văd ce se mai intâmplă cu tine.

Era tipic.Cu costumul lui de om de afaceri şi cravată,mirosind a colonie ieftină .

-Fie!

M-am dus să mă schimb şi  m-am aşezat in pat.Am adormit instantaneu şi am visat că eram pe un câmp cu multe flori şi mai exista un câmp dar intre ele era o groapă mare şi pe celalalt câmp era Inove.

M-am trezit buimac pentru că cineva mă zgâlţăia.

-GHICI CINE ARE ORĂ LA CURSUL DE AVANSAŢI

-CE?

M-am trezit şi m-am imbrăcat.

Clar de asta aveam nevoie,dar trebuia oricum să merg pentru că nu îl pueam refuza pe tatăl meu.Sigur avea să mă bată la cap cu asta.

Ştiu totuşi ce se intâmplă cu copii  de la clasele avansate.

Mi-am luat ghiozdanul şi am plecat,am mers mult timp având impresia că cineva mă urmăreşte,mă tot întorceam dar nu vedeam pe nimeni.

Am stat la ore şi chiar dacă eram obligat să merg recunosc că mă încântau.Aveau să mă ajute orele astea de mate,nu-i aşa ?

Am ieşit din clasă şi l-am văut pe Yakuza,o nu trebuie să mă vadă,probabil a făcut cine ştie ce şi acum e pedepsit,spălând podele pe timpul vacanţei.

Încerc să trec invizibil pe lângă el dar mă vede şi mă ridică de glugă in sus.

-Oh uite cine e la şcoală,Domnul matematician.

-Nu am niciun ban la mine Yakuza,lasă-mă in pace!

Dar el mă tot impingea in perete şi eu eram neputincios.

 Yakuza mă tot trântea dar eu reuşeam cumva să mă ridic,un fircel de sânge îmi curgea din nas.

De abia aştept să se termine toate astea!

Dar deodată Yakuza mi-a dat drumul şi eu am căzut pe hol.Vedeam in ceaţă ce se întâmpla şi nu reuşeam să imi dau seama cu cine se certa Yakuza dar când acesta a fugit, o faţă s-a apropiat de mine şi mi -am dat seama cine era.

-îmi pare rău Saku,imi pare atât de rău

Lacrimi in curgeau pe obraji şi faţa aceea se uita la mine

-Frate dar tot plângăcios ai rămas.Hai urcă-te la mine in spate.

M-a ridicat şi am ieşit din şcoală,apoi totul s-a intunecat.














Nerd(yaoi) ANIME.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum