(από εκεί που μειναμε)

132 3 2
                                    


Έχουμε εξελίξεις περίπλωσες στο Κύριο Άντης...γίνονται πολλά από εκεί που δεν το περιμένεις...έχουμε μείνει στο θέμα με τον Μαρκ και την Τζέιντ.Περιμένατε ποτέ ότι ο Μαρκ θα το έκανε αυτό στην Τζέιντ; ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΟΥΜΕ! εφόσον την αγαπάει πραγματικά από όσο λέει και ο ίδιος δεν θα δάγκωνε την Τζέιντ σε κεντρική αρτηρία στον λαιμό...η Τζέιντ βρίσκετε στο νοσοκομιο σε αρκετά κακή κατάσταση...Ο Νικ είναι έτοιμος εφόσον έφυγε για λίγο από την πόλη σαν διωγμένος λόγω του Μαρκ γιατί; εφόσον έκανε αυτό που έκανε ο Μαρκ στον καλό του και πιστό αδερφό του ο Νικ ανήξερος για το θέμα της Τζέιντ έφυγε μόλις έγινε καλά και ο οργανισμός του ανταπεξήλθε από το ισχυρό ιεροβότανο πήγε στο Μιλάνο για διακοπές και ίσως για μόνιμα(δεν το ξέρετε ακόμα αν επιστρέψει η όχι) Ο Μαρκ τρέχει γύρω γύρω και η Τζέιντ χαροπαλεύει στην εντατική.Από όσο ξέρουμε ο καλώς μας Ντόνι είναι νεκρός εντελώς πλέον στον οποίο θάφτηκε από τον ίδιο τον Νικ στον ναό τον θυσιών . Ο Αδερφός του Ντόνι ο αξιαγάπητος Ρικ τα ξέρει όλα αυτά και είναι κάθε μέρα κοντά του..Ο Ντόνι είναι απλά σχεπασμένος με ένα κόκκινο σεντόνι έως την μέση και ντυμένος με κοστούμι! Το μαλλί του είναι στην πένα και νεκρός κρατάει ένα τριαντάφυλλο που πραγματικά μας φαίνεται περίεργο γιατί; γιατί ο λόγος είναι ότι εφόσον έχει περάσει αρκετός καιρός από τον θάνατο του το τριαντάφυλλο δεν ξερένετε αυτό είναι ύποπτο και δεν ξέρουμε και γιατί...είναι μαγεμένο;Ζει ακόμα μοιπως ο Ντόνι; Τρέχει σταγόνα νερό από το ταβάνι με την κακοκαιρία; είναι απορητο ακόμα! Ας δούμε λοιπόν που είναι ο Μπομπι...Ο Περίφημος αρχικός βρικόλακας έχει φύγει εντελώς από την πόλη εξαφανίστηκε και απλά έδωσε στον Μαρκ ένα χαρτί που λέει...''όταν με χριαστείς κάλεσε με'' χμ..Επίσεις η θεία της Τζέιντ η Κ.Λέε έφυγε με τον Βινσετ σε αλλά μέρη και μάλλον στην Κίνα ζουνε πλέον μαζί.Σε ένα δικό τους σπίτι'' ελπίζουμε να επιστρέψει ο Βινσετ για ένα συγκεκριμένο κορίτσι που της αρέσει πολύ σαν χαρακτήρας που διαβάζει το βιβλίο'' ΚΛΕΊΝΕΙ Η ΠΑΡΈΝΘΕΣΗ!!!!!!! Ο Μικρός και γλυκός Νάθαν είναι στην πόλη αλλά δε βγαίνει έξω από το σπίτι του φοβάτε ποιος ξέρει..έχει να φανή αρκετό καιρό έξω στην πόλη παράξενο.Επίσεις δεν πάει στο πάνε/μιο.Ξεχάσαμε κάποιον;Α η Πέννυ επίσεις δεν ξέρουμε που βρίσκετε...ετοιμάζει κάτι κακό το μυρίζομαι...η Βραδιά πλησιάζει που το φεγγάρι θα κοκκίνηση ξανά δυστυχώς..! 



Γρήγορα και το παρτ 1!

The next moon (Season 4)Where stories live. Discover now