22. Bölüm *Hewalli Final* *M*

523 37 42
                                    



"Bay Lu Hewal, çükünüzü iyilikte kötülükte, hastalıkta sağlıkta, gençlikte yaşlılıkta koruyacağınıza, hep birlikte olacağınıza söz veriyor ve çükünüzü kesmemi kabul ediyor musunuz?"

Luhan gözlerini kapattı. Herkes nefesini tutmuş onun cevabını bekliyordu. En sonunda Luhan ağzını açtı. "Hewal.. Kesin gitsin.. EVET"

Hewali duyan sünnetçi Luhan'ın 2 santimlik uzunluğunu kesti. Luhan acıyla kıvranırken hewal diye bağırmaya başladı. Alametli kocası Sehun ise küçük hewalleriyle Luhan'ın acısı azaltmaya çalışıyordu.

"Bay Sehun Alamet, çükünüzü iyilikte kötülükte, hastalıkta sağlıkta, gençlikte yaşlılıkta koruyacağınıza, hep birlikte olacağınıza söz veriyor ve çükünüzü kesmemi kabul ediyor musunuz?"

Sehun böbrek üstü bezlerinden gelen alametli adrenalin ile "EVET!" Diyerek salonu çoşturdu. Arkalardan KaiSoo ikilisi üzerinde 'HEWALLİ ÇÜKLER SALONU ÇOŞTURUYOR HUNHAN REEL' yazan pankartlarını havaya kaldırdılar. Sehun gözlerinin dolmasını engellemeye çalıştı. Fakat çoktan çiftin gözleri dolmuş kulakları ise otobüstü.

"SİZİ HEWALAMET ÇİFTİ İLAN EDİYORUM, HUNHAN REEL" Sünnetçinin söyledikleriyle çiftin gözleri parladı. İkisi de birbirilerinin gözlerine baktı ve mikrofona yaklaşıp "HunHan reel" diyerek öpüşmeye başladılar. Fakat arkalardan çıkıp gelen imanlı adam Nihat Hatipoğlu onlara doğru bağırdı ve yuhalamaya başladı.

"Herkes HunHan destekliyordu, fakat olsundu. Çük cehenneminde yanacaklardı." Saçları aklanmış adamın dediklerini duyan Çin'den henüz dönmüş TaoRis çifti adamın üzerine gelmeye başlamıştı. Adam titrerken konuştu. "Ama bu iki çiftte sünnet olmuştu. Olsundu. Artık çük cennetine gitmeye hak kazanmışlardı. Hewalli günler." Ardından Hatipoğlu sünnet seremonisinden çıkıp gitti.

Herkes sünnet alanından ayrıldıktan sonra hewalli çift yeni aldıkları evlerine gitti. Orada sünnet seremonisinden önce evlenme dairesine gidip evlendikleri için artık evlilerdi. Artık sevişebilirlerdi.

***

"Se-hun.. H-hewal AH!"

Sehun giriş çıkışlarını yavaşlatıp Luhan'ın kulağına eğildi, fısıldadı. "Bölümün başına tekrar M harfi koyalım mı?" Luhan yapabileceği kadar kafasıyla onayladı.

VE HUNHAN ÇİFTİ ÇÜKSÜZE KADAR MUTLU MESUT YAŞADILAR

-THE ÇÜK-

Bu son beni çok ağlattı..

Bu çüklü finale kadar yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.. Neden bu son iki bölümde çok fazla hewal kullandığımı bilmiyorum ama neyse. Başka hewalli ficlerde görüşmek üzere..

BÜYÜK İHTİMALLE KAISOO'NUN ÇÜKLERİYLE KAMBEK YAPACAM
ONU DÜŞÜNÜYORUM ACABA NASIL ÇÜKLER YAPSAM DİYE, VEYA İSMİ NASIL OLSUN DİYE

ÇÜKLÜ KALIN~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Adını Çük Koydum: Luhan'ın Sünneti (#2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin