Kilise

71 6 6
                                    

'Merhaba ben byun baekhyun kore'nin Seul kentinde yaşıyorum burada 18 yaşını bitiren her birey kiliseye gider.Ve bende 18 yaşını doldurduğum için kiliseye gidiyorum bakalım nelerle karşılaşacağım'
....
"Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz burada dini medetler durumuyla buluşmaktayız." Rahip gülümseyerek söylemişti içtendi baekhyun meraktan bu dini medetin ne olduğunu öğrenmek için daha fazla dayanamayıp söze atıldı.

"Rahip bey peki toplandığımız dini medet nedir? Baekhyun gerçekten de o medetin ne olduğunu merak ediyordu arkasından hemen rahip söze atıldı.

"Biliyorsunuz ki bizler biseksüel doğduk ve öyle öleceğiz ama dışarıda heteroseksüel insanlar var yani erkekler ve kadınlar ama olması gereken ise erkek erkeğe kız kıza ama dışarıdaki bilgiden mahrum kalmış insanlar var tanrı heteroseksüelleri cezalandıracaktır." herkes anladık dercesine kafasını salladı baekhyun hariç çünkü o heteroseksüel denen şeydendi ama şimdi anlamıştı neden annesi ve babasının erkek olduğunu ama o onlar gibi olmak istemiyordu öğrenirlerse onu bir daha sevmeyeceklerini düşündü o da kimseye aşık olmazdı ve böyle mutlu mesut yaşardı gerçektende yaşayabilecekmiydi maalesef oda bilmiyordu.

------------------------------------------------------
Bu benim ilk deneyimim sayılır umarım beğenirsiniz.

Dünya Tersine DönerseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin