2- YENİDEN ask

126 14 7
                                    

içeriye Ayla girer .. nisan ve sinanı fark etmeden telefonla konusuyodur .. sinan ve nisan merakla aylayı dinler ..

A: evet canım nisan geldi bugun .. aslında ikisininde bilmediği onemli konular var ... evet evet o iste... lisede sevgililerdi ya bunlar .... simdi birbirinden nefret ediyorlar.. ama bende onları geri barıstırmazsam , benim adımda ayla değil.. neyse gorusuruz berzan.. 

sinan ve nisan duydukları karsısında birbirlerine saskınca bakarlar .. nisan alt dudağını surekli ısırıyodur.. ayla kafasını yukarı doğru çevirince sinan ve nisanı gorur saskınlıktan konusamıyodur.. 

A: s-siz ne zamandan beri burdasınız .. 

S: herseyi duyduğumuzdan beri .. abla neler oluyor .. ?

A: yani bakın simdi soyle.. siz liseden beri sevgiliydiniz.. sonra birden sen ve nisan kaza yapmıstınız .. ikinizde 3-4 ay hafızanızı kaybetmistiniz .. iste kader sizi birlestirdi yine ..

N: nasıl yani .. ben ve sinan hocam s-sevgiliydik oylemi .. 

A: aynen oyle ... benim islerim var .. aranızda konusup halledersiniz.. 

ayla gider.. sinan ve nisan birbirlerine bakarlar sinan gulmeye baslar.. nisan sinanın bu haline anlam veremez .. 

N:niye guluyorsuz hocam ?

S: sence de tesaduf değil mi ? bu sabah nefret ettiğim kız , lise askım çıktı ..

N: evet de simdi n'olacak , ne yapacağız ?

S: bence birsey olmayacak 

nisan sinanın bu lafı uzerine suratı duser .. 

N: n-nasıl yani ..? 

S: saçmalama nisan.. tabii ki yeniden baslayacağız .. demek sen benim lisede sevgilmdin.. konusup halledeceğiz ..

N: ne konusacağız ki ?

S: boyle ayak ustunde konusulmaz .. gel dinlenme odasına gidip konusuruz..

sinan ve nisan dinlenme odasına gidip otururlar ..

S: bence artık bu olay uzerine fazla dusmeyelim.. bunları unutamayacağımız kesin.. yani bi muddet sonra .. ama unutmak yerine yeniden baslayabiliriz değil mi ? 

N: ama birbirimizi zorla sevemeyiz .. zorla ask olmaz.. birbirimize katlanacağız .. sahip çıkacağız.. iyi gunumuzde kotu gununmuzde hep yanımızda olacağız .. sizce de bunlar ciddi konular değil mi?

S: tabii ki ciddi konular fakat .., kim demis sevmiyoruz diye ? 

nisan sinanın bu lafı uzerine sasırır .. fark etmeden gulumser ..

N: y-yani siz beni hala seviyomusunuz.. yani eskisi kadar 

S: sence sevmelimiyim ? hem artık su sizleri kaldıralım , çok sıkıcı olmaya basladı .. değil mi ? seviyorum tabii ..

nisan kos-kocaman sımsıcak gulumser .. sinanın kalbini gulusu ile ısıtmıstır .. sinanın boynuna atlar .. sinan da karsılık verir ..

N: Yaaa hoocaamm .. iyi ki varsınız .. ama çok erken olma dı mı sizce de ? 

S: nisancımm .. biz az  once ne konustuk ? hem askın erkeni mi olurmus canım ? 

( ayy cımm mı dedi o ? canım mı dedi? ayy çok daraldım .. bu adam beni kalpten goturcek.. )

N: bence de .. ama bunları hastaneye soylemeyelim .. yani bi sure ..

S: neden ? 

N: ne biliyim çok erken gelisti ya bunlar.. daha biz bile saskınlıktan konusamıyoruz.. kimse duymasın 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ask Sana BenzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin