Partea 3 "Betia"

43 4 0
                                    

Jane sta ingrijorata, plinbadu-se din drapta in stanga, din stanga in dreapta, uitandu-se cateodata si pe geam.

Toby: Jane....Jeff se va intoarce curand. Stai linistita.

Jane: Mersi Toby pentru consolare.

Toby: Cu placere. Daca nu se va intoarce in cel mai bun caz-

Jane se uita nervoasa catre Toby.

Toby: Vreau sa spun in cel mai rau caz....Da! asta vroiam sa zic inainte! Stii....mai e un baiat in casa asta disponibil.

Jane nici nu i-a acordat atentie. Era prea ocupata sa se uite pe geam, dupa Jeff care...lipsea de sase zile, aproape o saptamana.

Jane: Pe unde esti Jeff?

Usa se tranteste cu putere.

Sally: Jeff tu stii ca Jane era sa moara din cauza grijilor care le-a facut pentru tine?!!!!

Jeff: Mai taci piticanie! Hic! (sughit)

Sally: Rahat fara ploape!!! >.< Sa vezi ce-o sa se intample cand ii spun lui Slanderman!!!

Usa se tranteste iara cu putere.

Sally: S...S...Slander?!

Sally lesina, cand il vede pe Slander cu chiloti femeiesti in loc de pantaloni, cu sutien in loc de camasa, si cu o sticla de vodka.

- Ce faceti mai pulililililililior?! Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! O ye!

Jane il certa pe Jeff:

Jane: Tu nu realizezi mai rahatule ca-mi faceam griji pentru tine? Ca era sa mor?!!! Sa vezi cand ii spun lui Slender!

Clockwork da cu dezamagire din cap in spatele lui Jane, iar Slender apare.

Jane: S...S..Slender? S...Si tu ai fost cu asta?! Doamne~!!!!! Macar eu si Clokwork suntem normale -_-

Toby: Hei prieteni v-ati intors!

Jeff: Hei unde sunt Hiiiiic si Slenderman? Adica Clockwork si Slenderman? Hiiiiiiiiiiiiiiiiic!

Niste sunete ciudate se aud din camara.

?: Ah! Ah! Ah! Oooo!

?: Mmmmm...

Toby: O_O

Jane: O_O

Sally deabia venita din lesin: -_O

Jeff: :>>>>>

Toti coboara scarile, si se duc spre camara...cu exceptia lui Jeff care le coboara in fund.

Jeff: Hiii...Hic! Hic....Hiiiii!!!!

Toti ajunsi in fata camarei aud iarasi suntele.

?: AH! AH! AH! AH!

?: Mmmmmm....Mmm...

Toti se uita unul la altul.

Sally: Domne fereasca! >.< Nu aveti curaj sa deschideti usa asta nenorocita?!!!!

Sally smulge usa din balamale, si lesina cand ii vede pe Clockwork si Slenderman pusi unul peste altul.

Clockwork: Hei prieteni!

Slenderman: ?!

Jane: OoO

Toby: OoO

Sally lesina.

Jeff: :>>>>>> Hiiiic!

~Peste jumatate de ora~

Jane: Cloky!!! Cum s-a-ntamplat asta?!

Clockwork: Paiiii...

~In iumaginatia lui Clockwork~

Cantec: Uite cum se misca! Aduce-ti o cusca trebuie sa stea inchisa!

Decoratiuni: Tigari, bani, sampanie.  (Asta isi imagina ClockWork cand se uita la chilotii care ascundeau comoara lui Slenderman)



Ok.....nu sunt manelista numai ca la scoala is omorata cu manelele puse de catre colegii mei, iar asta a fost tot ce am auzit din ele din gresala. Sa nu credeti ca m-am lasat de scris!

Creepypasta-Funny momentsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum