ÖLÜM

55 5 3
                                    

Soohi video yu actiginda youngmini biricik sevgilisini gordu aglama
ya basladi youngmin biseyker demeye basladi" evet aşkım biricigim seni hep sevicem sende beni seeeev bu video yu cocuklarimiza izleticem o zamana kadar saklicamki suoriz olsun sana hey cocuklarim ben babaniz genckenki halim cok yakisikliyim dimi (araya kwangmin girer) ah yegenlerimemi video cekiyosun ask olsun ikizim amcalarini duzgun cek ee yegenlerim cok benziyoruz dimi çünkü biz ikiziz hahahahahah (youngmin) ayyy cocuklarimi bunalttin git kendi karinla ugras sen ben en az 6 tane yegen istiyorum azini kabul etmem fazlasini doya doya ;) (kwangmin) ooo ikiz bendeeee 18 tane istiyirum (youngminz) ohaa lan okuzmusun cus kadin o kadarini nasil dogurcak ??? Ay neyse defol git ikoz azcik cocuklarimla yalniz kalmaliyim evet canlarim sizleri seviyorum ve bas belasi bir adet amcaniz var hadi bayyy" kizlar bu izlediklari karsisinda aglamaktaydilar soohi ayaga kalkip kosarak disari cikti ve arabalarina atladi micha arkasindan gitti ama tek arabayi i aldigindan hemen yabinda duran arabayi acip (yank çaldı) hemen calistirmaya çalışır ve calisinca gaza basarak soohiye yetisir ve arabadan inip onunkine biner soohi ucurumun kenarinda arabayi durdurur ve micha: ne yapmaya calisiyorsun soohi??
Soohi: artik biktim
Diyerem gaza basar ve "Üzgünüm micga " der micha ise " onu özledim" der o sirada uçurumdan assagiya dusmuslerdi
2 yil sonra haber kanalinda

Spiker konusur: Evet siradaki haberimiz ask haberi tam iki yil once sevgililerinile tatile çıktılar ve dinerken oglanlarin ikiside oldu kizlar ise bu aciya dayanamayip ucirimdan atlamislardi unutukmaz bir ask hikayesi iste bugun kizlardan micha olaninkinin cesedi bulundu ucurumdan atkadiktan 3 hafta sonra bukunmustu hatirlarsaniz o zamanda tum Güney Kore Cumhuriyeti bu ask hikayesinin kurbanlarınin cenazesine gitmislerdi ve simdi gene ayni sekilde cenaze tiklil tiklim idi şimdi reklamlardan sonra haberi sonlan-...

Micha nin ailesi televizyonu kapatti ve aglamata devam ettiler...

İkizler'in AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin