O discutie sincera cu INSOMNIA

28 0 0
                                    

Viata obisnuia sa fie atat de usoara inainte sa o ruinez…

Un copil ca oricare altul discuta cu adulti , cu copii , cu oameni de diverse categorii sociale, cu diverse interese … Discuta cu oameni cunoscuti si noi … Discuta cu persoane care apareau pentru prima data in viata sa cu incredere si libertate in exprimare , cu dorinta de a afla cat mai multe de la ei si de a impartasi cat mai multe din experientele traite … Totusi .. apropierea umana a fost mereu un lucru dificil .. trebuie recunoscut faptul ca nimeni nu poate trece prin viata fara sa intampine greutati si nimeni nu poate trece prin viata fara ajutor … Dezamagitor insa e atunci cand ajuturoul ce ti se ofera e diferit de cel pe care il astepti … In cazul acesta o persoana “sensibila” e posibil sa nu poata depasi nimic din ce a fost si acel “ gandeste-te strict la ce va urma” devine un lucru atat de dificil de facut … Cand poti vedea cum creezi in jurul tau tristete si disperare , lumina in care sperai cu tarie odata , puterea pe care o regaseai in tine nu cu mult timp in urma raman lucruri ce apartin de trecut si care probabil nu se vor lega in niciun fel de viitor … Singurul cuvant care mai ramane si pe care il auzi pronuntat vesnic este “ SPERANTA” .. in tine , in ei , in viata , in viziunea ta asurpa viitorului , in tot … dar nu este acelasi lucru si nu va fi niciodata la fel .. si tu stii si ei stiu … si cu toate acestea cu totii ne prefacem orbi in fata realitatii … o negam cu putere , tragem jaluzelele si ne prefacem ca asteptam speranta care a murit cu mult timp in urma cand un simplu sentiment de tristete, angoasa, abandonare … un sentiment confuz care nu poate fi exprimat in cuvinte cu usurinta … cand acest sentiment se instaureaza si decide sa traiasca alaturi de noi …

Iti spun ca am ramas singur … singur printer strainii care nu cu mult timp in urma erau cunoscuti si pe care cu doua zile inainte ii imbratisam si le spuneam “prieteni” … acum … acum ce mai poti spune despre ei ? …… vocea interioara ce doreste sa razbata intreaga tacere , striga cu putere si iti exprima nemultumirea “ NU! NU! NU! NU POT! NU CRED! NU VREAU! NU STII! NICI TU , NICI EI!! NIMENI!! M-ATI ABANDONAT, VA URASC, NU MAI POT , IUBEAM , CREDEAM… dar acum …. Si cel mai mult … dintre toti … pot sa strig cel mai tare si mai puternic dintre toti … si am sa strig ca MA URASC ! DA , PE MINE INAINTE SI ABIA DUPA PE VOI !!! NU POT TRAI ASA … mai bine plec … departe … si ma ascund … undeva unde as putea sa … sa …. “  … dar cuvintele raman tot nespuse , gandurile vor ramane tot ganduri , ideiletot idei si visele pentru totdeauna vise …

Ma faci sa rad .. fiecare la locul lui.. fiecare , mai putin eu , eu singurul , muritorul, pacatosul, a toate cunoscatorul , criticul , primul … in virful piramidei celor … celor … in niciun caz buni … mi-ar placea sa pot sa spun ca nu sunt dintre cei rai ! nu ! eu iubesc, eu traiesc intens , eu cuget, eu doresc, eu rad, eu visez, eu … eu … sunt exact ca si restul , nu sunt rau , sunt de fapt chiar printre cei buni … poate cei mai buni …

Asta numesti tu bun? … Stai putin sa te intreb… bun, nebun, … dar la ce ? … rege al plangerilor si distrugator de familii , ruineaza destinul oamenilor pe care ii iubesti si pretuiesti , slab de inger si incapabil .. esti un las , un las care refuza sa isi asume asta… iti spuneau copil si tu imediat strigai la ei “EU NU SUNT COPIL!” … dar atunci ce esti ? .. esti adult? … esti ADULT? Stii tu ce sunt alea probleme .. stii tu ce inseamna sa cresti pe cineva ca tine ? un tanc din asta nerecunoscator si cheltuitor , o maimuta nemultumita? … stii … stii ? … da-mi voie te rog sa iti si raspund pentru ca vad ca desi “le stii tu pe toate “ , nu stii absolut nimic din ce ar trebui … nu stii , nu STII … dar e frumos sa pretinzi … viata asta … amuzanta treaba … amuzaaaanta , uite , uite  asa rade lumea , rade cand are de cine sa rada .. pentru ca ..stii si tu…de geaba nu ar rade nimeni … nimeni absolut .. dar daca tot au claunul insemnat si adus in mijolc , ba pardon , claunul care vine singur in mijloc si le striga “PRIVITI-MA,EU !” … rade lumea .. rade si vorbeste … si tu ii intrebi “ De ce?” cu ochii in lacrimi si asteptand compatimirea lor … serios ? .. cat mai poti face asta? … cat…?

Nu ai strop de onoare! Nu ai strop de bun-simnt! Mai vrei sa pomenesc de educatie ? .. si sa nu-mi spui ca e din cauza ca cei 7 ani de acasa au fost de fapt 6 , pentru ca la mine nu va merge, te voi alunga sa mai stai cati ani vrei tu acasa sa zambesti cui vrei si sa pretinzi ca ii iubesti pe toti sa le spui la toti cat esti de bun si grozav comparativ cu restul sa nu uiti sa te lauzi la niciunul , uita-te la toti cei mici si te vei simti ataaat de mare … iar apoi cand va trebui sa mergi printre cei mari sa te intorci cu lacrimi in ochi si sa spui ca sunt rai si mari si destepti si tu nu poti fi ca ei …..

Bun venit in lumea mea … bun venit in intuneric , bun venit printre umbre, bun venit intre necunoscuti cu fete frumoase, care iti zambesc gingas si iti spun vorbe dulci , vin la tine , te imbratiseaza , iti multumesc si iti promit .. iti promit ca iti vor fi alaturi , iar tu le zambesti le spuii si tu buna , procedezi la fel , esti o oglinda , o oglinda care strluceste puternic…de cate ori a fost lustruita… dar este atat de stramba incat nu poate sa redea realitatea din ochii tuturor celorlalti , la ce buna asa o oglinda … de mult ma intreb de ce mai e tinuta totusi .. si raspunsul … ? … pentru ca exista un singur om care desi ar trebui sa mearga pe vorba “EU TE-AM CREAT SI TOT EU AM SA TE DISTRUG!” .. asa ar trebui sa fie … dar in schimb .. acel om .. acea persoana … acel inger … tace si indura si iti spune “te iubesc , ai incredere, vezi ca poti … ai speranta … pastreaz-o vie , in mine, in tine, in noi , … incearca” …. Sta si plange langa tine , sta si te asculta , te sustine , te iubieste , te incurajeaza si tu nu faci decat sa o ranesti putin azi ,putin maine … putin cate putin .. zi de zi .. ora de ora .. minut dupa minut .. secunda dupa secunda … de ce ? …. DE FRAIER! IDIOTULE!

………..stai …….. plange ….. ce copil ……. “ADOLESCENT!” …… exact asa .. cum spui … “MODEL” … da … ai vrea sa incerci mai bine … bai , fraierica … bun venit in realitate , aici toata lumea lupta si toata lumea uraste… unii mai mult.. altii mai putin tine de om, de inima si de suflet … ai vrut actiune si ceva interesant ai vrut sa vezi ca traiesti ai vrut o lume diferita si ai vrut sa poti spune ca ai facut parte dintre cei cei ce o schimba … ai vrut .. dar de la a vrea pana la a face este exact aceeasi distanta ca si intre tine si … un om …pentru ca daca e sa ma intrebi pe mine … tu ai pierdut de mult acest “nume”-om … nici nu stiu cum sa te numesc … cred ca cel si cel mai bine distrugator … dar ce ai distrust tu , e ceea ce nu vei recapata niciodata … ce ai pierdut tu e ceea ce nu vei regasi niciodata si ceea ce ai inchis tu e ceea ce nici tu si nimeni altcineva nu va veni sa redeschida vreodata …

Vorbesti destuul de .. neclar? …

Da .. chiar mi-am amintit .. cu tine nu se poate vorbi altef decat … buna , salut ce faci .. vreau sa iti spun si asta si aia si .. si .. si … si … NU MA ASCULTI … tu crezi ca nu stiu… doar crezi … bravo … e bine ca stii sa citesti ganduri … foarte bine , curand … foarte curand nu vei mai sti nimic .. iti doresti atat de mult acea odihna in care ai pute scapa de ei toti , de toate problemele care stii ca le-ai cauzat … ce bine ar fi sa o primesti  ha ha , in sfarsit ceva ce ai merita , la cate ai putut face ,macar atat pe viitor , dar nu va fi niciodata la fel , nici pentru ei , nici pentru tine ….

Pentru nimeni ……

P.S: Adio, te rog nu te mai intoarce !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O discutie sincera cu INSOMNIAWhere stories live. Discover now