Hatırlamıyorum

66 4 3
                                    

İş arkadaşım olan Berkeyle beraber yemek yiyecektik. Kapı zili çaldı . Gelen Berke idi . İçeriye davet ettim ama gelmedi . Hazırlanıp hazırlanmadığı mı sordu. Hazırlandığım icin üstüme ceket aldim ve çıktık . Arabada nasıl bir yere gitsek diye düşünürken Berke birisine telefon ettikten sonra arabayi deniz kıyısına sürdü. Deniz kıyısında bir gemi bekliyordu. Geminin guvertesinde ben ve Berke bulunuyordu . Yemek yedikten sonra şarkı çalmaya başladı . Berke beni dansa kaldırdı . Berkeyle annelerimiz önceden tanışıyorlardı. Gemide bize ayrılan sure bitmisti .Malesef şarkıda sona ermis . Kıyıya yanaştığımızda geminin etrafında bir grup vatandaş bizim dansımızı seyrediyorlardı . Berke gemiden indiğimizde daha saatin erken olduğunu soyledi. Berkelerin evine gittik . Berke bana şarap ikram etti . Bende bir kadeh ictim . Sabah kalktığımda kendimi Berkenin yatağımda buldum . Ayrıca üstümde değiştirilmişti . Yanımda da Berke yatıyordu . Olamaz Berke bana bu ihaneti yapmış olması imkansız . Yatağın içinde debelenirken Berkede uyandi . Ellerimle saçımı toplıyacaktımki ellerimin yatağa kelepçelendiğinin farkına vardım . Berkeye neden boyle birsey yaptığını sordum ama bana sadece dün akşamı hatırla dedi . Ama ben dün akşama dair hiç birşey hatırlamıyorum.

Arkadaslar bolumu nasıl buldunuz . Gelecek bolum en geç bir hafta sonra gelecek . Lütfen yorum yapın

NE ZAMAN OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin