Gecikmistim , Allah kahretsin . Yaaa düşündüğüm şeyler olduysa. Ortama çıkmaya yüzüm kalmaz . Berkeyi aradim ama acmadi. Allah onun belasını versin . Hemen hastaneye gittim ve aklımdan geçen başıma gelmişti . Berke madem telefonlarıma bakmıyor bende evine giderim . Aynen yaptım . Tahmin ettiğim gibi evdeydi . Konustuktan sonra bana inanmadi . Bebek bana kalmıştı ben ona nasıl bakardım ? Hadi baktim diyelim ya ileride ne diycem ? Ben seni .....dan yaptım mı diycem . Allahım bana akıl fikir ver . Kararımı verdim kürtaj yaptırıcam . Telefonum çalıyordu arayan can dostum Ebru idi . Hemen yanina gitmeliymisim . Ne olduysa acaba . Ebruyla beraber ayni kaderi paylaşıyorduk . Benim başıma gelen Ebrununda başına gelmişti . Aman Allahım , düşünülmesi imkansız birsey !! Ebru bana Berkeyle yaşadı olayı anlattı ve aynısını benimde yaşadığımı anlattım . Malesefki ikimizde Berkenin cocuklarını taşıyorduk . Ben aklıma düşen kürtaj fikrini soyledim . Ebruda bunu kabul etti ama nasıl olucağını ve hangi doktora yaptırıcağımızı düşünüyorduk . Akşam olmuştu evimize döndük . Kendimi çok garip hissediyordum çünkü karnımda bir can taşıyordum . Yatağıma yattığımda çok düşündüm . Kendimi uykunun ellerine birakınca kimse beni kaldıramadı.
Bu bölüm kötü oldu farkındayım . Yorumlarınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE ZAMAN OLDU
RandomMERHABA .ILK DEFA BIR KITAP YAZICAM.EGER KOTU OLMUSSA KOTU OLMUS DIYEBILIRSINIZ.KIRILMAM .YORIMLARINIZI EKSIK ETMEZSENIZ DEVINIRIM