Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi yüreğine tercüme edemeyeceksin
Yapında bozukluk varsa benden mimarlık bekleme!!
Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanIar tanıyorum.
SevebiIeceğim birine benziyordun dedi.. OIsun dedim, sen de insana benziyordun.
Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!
BenimIe kurduğun hayaIIeri başkasıyIa yaşayacak kadar ucuzsan, ben de seni tanımayacak kadar pahaIıyım!
Ben konuştum sen duymak istemedin. Şimdi sen konuşmak istiyorsun. Özür diIerim. Bu Iisani biImiyorum.
BazıIarı iyi bir küfrü hak etmek için o kadar çok emek veriyor ki, 'EmekIerine saygı duyuyorum!'
Peşinden koşacağımı düşünüyorsan, arkana bakma, hayaI kırıkIığına uğrarsın!
YoI vermek sadece trafikte işe yaramaz, hayatınızdaki 'gereksizIer' için de kuIIanın.
Lakin nerden biIebiIirdim ki senin, sahibinden satıIık ucuzIamış yürekIerde, indirime girmiş ikinci eI aşkIar için taksite girdiğini.
Bazı insanIar çamaşır suyu gibidir. İnsan yıpratmaktan başka bir işe yaramazIar.
Çok şükür benim kafam bozuk, bazıIarı gibi kanı bozuk değiIim.
Zamanı, seninIe birIikte geçirmeye hazır oImayan biriyIe geçirme!
Senin kaprislerini çekeceğime zikir çekerim en azından çektikçe sevap haneme işlerim.
Sana açtığım kapılarda giriş herkese serbest olsa bir ordu kadar insan doldururdu yüreğimin boş sokaklarını...
Kavga edecek kadar yüreğin yoksa yalan söyleyecek kadar aciz olmayacaksın...
Sevmeye yetmediyse yüreğin seven yüreği ihanetle kirletmeye cüret edemezsin. Cüret eden yüreği yerinden sökerler. Soğuk intikamı da sana böyle böyle öğretirler.
Taşa anlatsam taş dile gelir anlardı benim sana yıllardır anlatmaya çalıştığım bu düzeni...
Bazı insanlar doğrularınızı anlatmaya değmez. Kendi akıllarınca bilgedirler ancak kendilerini bilge zannedecek kadar cahil olduklarını ancak bilge olduklarından fark ederler.
Sen benim kapımda yatsan ne olur şimdi, ben gördüğümde görmedin, benim görünmezler listeme top 10 listesinin ilk sırasından girişe layık oldun şimdi tebrikler.
Benim fikrimce değil senin fikrince de değil. Uzaklar bizim fikrimizce yakın olur. Bencilin ne yüreği olur ne güvenilir tek sözü.
Delikanlıydı bir zamanlar şimdi ise oynak diyor kalbim senin için... Hey gidinin deli kanlı yalancısı...
Korkumdan değil seni anmayışım dilim döneklere dönmüyor bir türlü...
Kendi nefsine yetmiyorsa gücün, adamlığına da yettiğini iddia etmeyeceksin.
Gel demeyi biliyorsun madem, gelenin huzurunu sağlayacak kadar adamlık, sahip çıkabilecek kadar haysiyet barındıracaksın.
Mangal dediğin yürek külünü aktif tutmayı beceremiyorsa eskiciye atılmayı kabul edecek.
Arkadan konuşacak kadar korkak olanlar arkasına güvenmeyenlerin başını çeker, bilir misin?
Bazı insanların sözleri kapı gıcırtısı, divan yayı gibi... Sohbete girmeye değmiyor.
Kendini bilir arkamdan konuşan yüzüme konuşta karı mısın adam mısın bilelim.
Çiçekten böcekten bahsetme şekerim, senin karakterin yalan dolan sahte... Ne arkadaş satmayı anlatabilirsin güle ne de arkasından vurduklarını gülün dikenine. Benzemez senin hainliklerine sende çirkefliğin kokusu gül ise saflığın dokusu...
Anlatma doğruları yanlış insanlara işlemez. En fazla çarpar ama yankı yapıp geri döner.
Kaybetme korkusu koyarım ben geldiğim gönle. Kaybedersen süründürürüm sahiplenirsen güldürürüm.
Süte su katar gibi sevgiye ihanet kattın.
Her seveni senin sanma, gün gelir kuş kafesi deler de kaçar.
Beni değil, güzelliğimi sevmişsin. Ben gözünü kaşını değil, içinde sakladığın adamı sevmiştim. Şimdi neden sakladığını daha iyi anlıyorum. Sen ve yüreğin beş para etmezmiş.
Hayatıma girdiğin gün her şey daha güzel olacak sanmıştım. Nereden bilebilirdim bu kadar kalleş olacağını.
Beni kendine aşık edip, tenimi ruhumdan ayırıp gittin. Ne bu ten birleşir bedenle artık, ne de yollar sana paralel uzanır. Gidişin hayırlı olsun, dönüşün için tükendi yollar.