Capitolul 6

102 4 0
                                    

Deschid si era Adam.
-Inca nu esti gata?intreaba iritat.
-Genius,ai venit cu douazeci de minute mai devreme!
Il las si merg sa-mi i-au plicul si pantofii.
-Jessica,de ce vrei sa facem asta?Intrebarea lui m-a luat prin surprindere.Nu stiam ce sa-i spun.Nu-i puteam spune ca am niste sentimente confuze.Stai,ce spun eu,n-am niciun sentiment confuz.
-Pentru ca vreau sa va ajut pe tine si pe Jessica!Se vede limpede ca sunteti indragostiti unul de altul.
-Nu-i adevarat!protesteaza el.
-Atunci de ce ai inceput sa salivezi?
-Amm...Am ajuns!
Damn,ce incapatanati.

**
Ii zaresc pe Chad si Jessica.Par ca se distreaza.Incerc sa trec neobservata,dar degeaba.
-Bri,Adam?ii aud vocea Jessicai.
-Ce coincidenta!spun eu incercand sa par surprinsa.
-Bri,ti-am spus ca venim aici.In fine,nu conteaza.A!Uite,un dans country.Chad,hai si noi!
-Domnita,imi acordati acest dans?spune Adam intinzandu-mi mana.Am acceptat,fiind constienta ca eram pe tocuri si mai aveam si o rochie lunga.Mda,nu mi-am ales bine tinuta.Voiam doar ca planul sa mearga.
Agh!Era genul ala de dans cu rotatii si schimbarea partenerului.Si eu cu cine puteam pica decat(,) cu Chad?Perfect!Eh,macar Jessica a picat(,) cu Adam si se pare ca deja s-au sarutat.Dansul se termina si incepe un alt dans lent.Merg la masa urma-ta de Chad,lasandu-i pe ring pe cei doi porumbei alaturi de inca doua cupluri...Dansul se termina si suntem acompaniati la masa de Jess si Adam.
-Bri,planul a functionat perfect!
-Ce plan?Ma asteptam ca asta sa fie vocea Jessicai ,dar nu.CHAD!
Nu i-am raspuns.Adam si Jessica au plecat,iar eu am ramas cu el.
-Inca nu mi-ai raspuns la intrebare!
-Ce intrebare?incerc eu sa fac pe proasta.
-Despre ce plan vorbea Adam?
-Amm..Pai am vrut sa-i cuplez pe ei doi si se pare ca mi-a reusit!
-Doar atat ai vrut sa faci?intreaba el cu un zambet qt si cu sprancenele ridicate.
-Nimic altceva!spun convinsa.
-Eu trebuie sa plec!ii spun.
Dau sa ma ridic,dar ma prinde de mana.
-Serios?Iarasi?
-N-ai vrea mai bine sa te duc eu?E periculos ca o fata asa frumoasa ca tine sa mearga singura.
-Am sa i-au un taxi,mersi!si cu asta ma ridic si nu-i mai dau ocazia sa ma mai prinda de mana a doua oara.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 22, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndrăgostită de un starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum