De dimineata:
-Trezirea!!!
-De ceee!!!
-Azi ai scoala!
-Da?
-Da,hai repede...altfel intarzi,defapt noi intarziem,asa ca...
-Ok,unde imi sunt hainele?
-Acolo unde le-ai lasat!
-Aaa...da,scuze dar asa sunt eu de dimineata!
(Rade) Aici te inteleg perfect!
-Ok,ma duc sa fac un dus,poti sa te duci si tu in dormitor la mine si sa imi aduci o bluza si o pereche de pantaloni,te rog.
-Sigur,ma duc acum...tu dute si fa dus!
-Bine,merci...le pui pe pat si le iau eu!
Din perspectiva lui Derek;
M-am uitat printre hainele ei,si am vazut un trening verde,asa ca il iau si il pun pe pat,orcum astazi avem sport..
M-am dus jos si am pregatit repede masa.
Nu este cine ce,dar...am batut niste oua si am facut o omleta,langa omleta,cred ca ar merge si o salata,o pregatesc repede,si astept sa vina Jesica.
***-Gata,am ajuns la liceu,poti cobora!
-Ok,merci!Mi-am pus ochelari de soare,si am iesit din masina.
Ca de obicei,baietii ma asteapta in fata liceului.
-Ce faci papusa,vrei sa iesim candva, ii spune Alexander(prieten de al meu) lui Jesica.
Jesica vrea sa treaca,dar el ii taie calea.
-Esti prost,date!
-Si daca nu vreau!
-Ti-a spus sa o lasi sa treaca,asa ca date pana nu iti rup gatul!!
-Bine frate,nu stiam ca este a ta!
-Scuze papusa,mai vorbim noi!
Jesica vine si ma ia in brate...ciudat,ce a apucato?
O imbratisez si eu,apoi ea imi spune ceva la ureche.
-Merci mult,dar de ce m-ai ajutat?
-Pentru ca....eu trebuie sa am grija de tine,si daca patesti ceva..sefu imi rupe capul!
-Aham,spune apoi pleaca nervoasa .
Am spus ceva gresit?
Nu cred!Din perspectiva lui Jesica:
Pasesc increzatoare pe holurile liceului,ignorand privirile baietilor.
Ma indrept spre dulapul meu,unde o gasesc pe prietena mea Cristine.
Este o fata foarte frumoasa,are niste ochii albastri,un par lung si blond,este mai inalta decat mine,ea are 1,70 iar eu 1,68 ,dar cu ajutorul tocurilor sunt la fel de inalta ca ea.
Este din grupul sportivilor,iar eu in grupul meu de "ciudati" asa ii consider eu,defapt noi suntem numiti popularii scoli,la noi in liceu sunt tot felu de grupurii,cum ar fi: grupul tocilarilor,grupul sportivilor,grupul popularilot,si baieti rai ai liceului.
Eu nu am vorbit niciodata cu ei,defapt pana azi cand ma bagat baiatul ala in seama ,si se pare ca Derek este prieten cu el .
Mi-am luat la revedere de la Cristine si m-am grabit sa ajung in sala de sport.
**
Nu cred trebuie sa fac echipa cu baiatul ala Alexander,te rog impuscama acum!!!
Dupa ce ca azi de dimineata se dadea la mine,acum mai trebuie sa fac si echipa cu el,unde este un topor cand am nevoie de el?!
-Papusa,o sa ne intelegem perfect,vin la tine dupa ore sa facem proiectul,unde stai?
-Pleci odata cu mine,ca eu nu mai stau cu tata!
-Ok papusa,dupa ore mergem!
-Nu imi mai spune papusa,ma inerveaza!
-Pai nu iti stiu numele!
-Jesica!
-Aham,bine atunci Jesica,dupa ore ramane!Waw,nu este chiar asa rau cum pare!
-Jesicaaaaa!!!
-Daaaa,de ce tipii!!
-De ce vorbeai cu Alexander ?
-Avem de facut un proiect impreuna!
-Bine,am crezut ca sunteti impreuna!
-Ceee???
Ai inebunit nu o sa ies niciodata cu el!
-Bine,dupa ore vi cu mine la mall?
-Nu pot trebuie sa ma intalnesc cu Alexander ca s facem proiectul!
-Www,doar voi doi?
-Nuuu,eu,el si derek!
-Cine este derek,nu este prietenul lui Alexander?
-Ba da,dar eu stau in aceasi casa cu Derek!
-Bine atuncu,te las pwp,sa fiti cuminti,spune si apoi pleaca!
***
Aici stau acum!
-Stai in aceasi casa cu Derek???
-Da de ce?!
-Pai,pai...nimic..doar am intrebat!
-Bine atunci..hai sa intram Derek este deja acasa!Stiu ca este scurt,dar din cauza problemei nu prea pot salva capitolou dar macar de data asta am reusit,va iubesc mult!
Nu uitati com-vot!!
Pwp (La media este Derek)
CITEȘTI
Un Baiat Rau (Partea ||)
Fanfiction-Derek..... te iubesc! -Ai grija de tine,si eu te iubesc jesi..... -NU DEREK TREZESTETE!!! NU MA LASA,NUMAI PE TINE TE MAI AM!