Ep 2
KRINGGGGGGGG!!!
loceng brbunyi..Ji Hyo sgera brlari kluar dri kls..yoona mnghampirinya llu mnolaknya..Ji Hyo hnya sbr dgn prbuatannya itu..
DI RUMAH
Ji Hyo hnya trkurung ddlm biliknya..keesokan hrinya..dia bersekolah sperti biasa..yoona dn Exo sllu mengusiknya..dia tdk than lgi dgn usikan mreka..dia bertekad utk berubah..dia mhu mmbls dendam trhadap perbuatan yoona..kringggg..loceng berbunyi...skli lgi Ji Hyo berlari kluar dri kls..yoona mnghampirinya utk menolaknya ttpi ditepis oleh Ji hyo..Kuat jgak kau ye..xpe²..kau tgulh nsib kau..haha..Jungkook hnya mmerhatikan prangai mreka brdua...
PAGI
Ji Hyo mngubah pnampilanya..sllunya..dia hnya akan mmakai bju yg lsuh,kasut yg koyak,dn beg yg buruk..Kli ini..dia mlepaskan rmbutnya..mmkai lipstick,beg yg bru,ksut yg bru..dia mlihat dirinya d cermin..cntik jgak aq ni kan...
Skip
Ssmpainya d skolah..rmai org mnumpukan mtnya kepda Ji Hyo..Ji Hyo hnya trsnyum sinis..Tiba2..apink trnampak Ji Hyo..apink sgera brlari mncari yoona...yoona kau tgok Ji Hyo tu..cntik jgak kan..kata eunji..ehh..kau ni mangkuk btulllh..biar jer dia..kau tgok nti ap yg aq buat kt dia..yoona sgera brlari ke klsnya...dia mmbuat prangkap d pntu kls mreka..jika Ji Hyo msuk dn mmijak tli itu..air itu akan trtumpah d atasnya..yoona ktawa..
Skip..Slps bbrapa mnitt..
Mne Ji Hyo ni..x msuk2 kls..
Bgunnnn...cgu mel prlahan-lhn mmsuki kls mreka..ahhhhhh...jerit cg mel..aduh cmne bleh kna kt cg ni..ahh..hbis aq..Bisik hti Yoona..spe yg buat smua ni..smua org ddlm kls itu bingung..mreka tdk thu spe yg mmbuatnya..Tiba2.. yoona bersuara..mngkin Ji Hyo kot cg..dia nk bls dndam kt cg..kan aritu cg bling duit kt muka dia...cg mel hnya diam...Ji Hyo pon tiba..dia mlngkah msuk ke dlm klasnya..Ji Hyo¡!!!!!!!!!..brdiri dkt situ..ap slh sye..ap slh kmu..kmu tnya..cg mel mngambil rotan llu mmukul tapak tgn Ji Hyo..dngn skuatnya..ahhhh...jerit Ji Hyo..skarang cg nk kmu lri pusing pdn 50×..cci tndas smpai brsih..dn jgn blik rmah..hrini kmu tdur dskolah..Ji Hyo hnya trkjut..dia tdk bleh mmbuat ap..dia hnya mnurut...mulakan krja kmu..prgiii!!!!!
YOU ARE READING
THe REvENgE Of SOnG JI HYo
Mystery / ThrillerSong Ji Hyo adalah kwn baik kpada Yoona..tpi suatu hri..smasa brada d kantin skolah.. Yaa..Yoona..kau dh knapa..Yoona mncampakkan nsi Ji Hyo ke ats lantai..lalu mnyuruhnya mmkn nsi2 yg brada d atas lantai itu.Ji Hyo takut..krana..skiranya Ji Hyo tdk...