Prolog.

89 14 19
                                    

Cu totii suntem de acord cu frumusetea interioara, si totusi lesinam dupa ambalaje.
Si e mare lăcomia şi invidia de azi. Nu simţi o mână pe umăr doar dacă te ajută să cazi! In vremea asta a super-tehnologiilor cu noi alaturi mai mult timp stau telefoanele mobile decat oamenii dragi. Eşti nevoit să strângi din dinţi, să fii rece... Când vezi că în jurul tău nimeni nu te inţelege.
Înşelăm pentru că abia după, apreciem ce am avut şi ne mai şi pare rău!
Toti in jurul meu imi vand complimente... tot ce vreau sa-mi oferiti sunt sentimente. Unele persoane te lovesc pe la spate,deoarece prin fata nu pot.
Am fost bună pana acum... dar a luat sfarșit bunătatea mea!
Mulţi spun "te iubesc" cu alt nume în gând.
Sunt acum, unii ma vorbesc. Nu stiu sigur daca sa îi ignor sau sa îi plesnesc.
Unii tac pentru ca nu inteleg nimic. Altii tac pentru ca prea multe inteleg..
La 14 ani aveam vise, e trist când mă gândesc că încă trag să le-mplinesc... aceleași uși închise. Nu sunt perfecta! Stiu am o gramada de defecte, dar nu am obligat pe NIMENI sa ma accepte! Ceea ce nu poti obtine intotdeauna iti pare mai bun decat ceea ce ai. In asta si consta romantismul si idiotismul vietii omenesti.
Numai cred in el. Imi spune ca ma vrea inapoi, plange dupa mine, plange dupa noi doi. Nu-l cred, dar totusi eu l-am intrebat: Plangeai, cand ma inselai?
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi. Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
Nu te lasa pacalita de vorbe frumoase, toti stiu sa le spuna!
E o vorba si are rost : cand esti bun esti luat de prost!
Il urasc pentru tot ce mi-a facut, il urasc ca m-a ranit , il urasc ca m-a mintit, il urasc ca imi spunea ca ma va iubi mereu si ca niciodata nu m-ar lasa orice s-ar intampla!
Urasc faptul ca prietenii mei se schimba, doar pentru ca si-au facut alti prieteni noi.. Gelozia nu este nimic altceva decat teama. Teama ca nu esti important pentru persoana iubita. Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta, crezand ca eu inca te astept. Vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea, insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult... vei plange atunci cum am plans si eu, dar va fi prea tarziu.
Am oferit dragoste acolo unde se cerea doar... indiferenta. Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri. Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri. Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri.
Doar iubirea le vindecă pe toate, dar moare şi ea când inima nu mai poate. Se grabeşte s-ajungă dincolo de ploi, dar pâna atunci mai înfruntă furtuni şi noroi!

Dacă absenţa mea nu te afectează, atunci prezenţa mea nu mai are niciun rost...

Sa nu te lasi NICIODATA minţita de catre persoanele din jurul tau!

Buna!Am decis sa fac o carte!Fara jigniri, nu am facut niciodata o carte pe wattpad!Lasa-ti o parere in comentariu daca vreti sa continui!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

That's LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum