Nagu ütlesin olen üsna tavaline,minu nimi on Melissa ja olen tavaline 17 aastane teismeline tüdruk, kes armastab moodi ja arvutimänge ning sõpradega olemist. Ma pole kunagi arvanud,et mu elu oleks huvitav või kasvõi selle lähedalegi,aga see kõik muutus ühel ööl,kui mu ema mu üksi koju jättis,ahjaa mu vanemad on lahutatud ja kui küsite,miks mind isa juurde ei saadetud,siis mu ema ei pidanud seda vajalikuks,sest olen juba 17,noh aalles sain kui siiski+mu isa elab ka teises riigis,mis teeb asja veel keerulisemaks. Üldiselt jäin ma selleks ööks üksi,mis ei olnud ebatavaline arvestades mu ema tööga,aga see selleks.Ma olin päris kindel,et kutsun paar sõpra enda poole,teeme mõned joogid,räägime ja hiljem liigume kuhugi,aga see ei läinud nii...
Olime kõik minu juures täpsemalt :Lissandra(mu parim sõbranna), Kasper(Lissandra poiss),Joseph(mu parim sõber), Stefan(ka mu üks hea sõber), Elisabeth(lihtsalt üks imeline olend😂) ja Henri(lihtsalt sõber), kuigi meil oli plaanitud suurem seltskond,suutsid paljud alt hüpata viimasel hetkel mis muidugi tuju alla viis,aga mis teha,saab ka nendeta hakkama.
Veetsime head aega,tegime paar jooki ja vaatasime filmi,varsti tüdisid kõik ära ja tahtsid kuhugi edasi liikuda,tahtsin just vastata kui tundsin,et kohe oksendan,jooksin kiirelt vetsu ning oksendasin.Ma tuntsin ennast kohutavalt,kuid tahtsin ikkagi peole minna,kuid Elisabeth ja teised ei lastnud,sest kartsid,et võin endale nii liiga teha,seega jäin üksi koju filmi vaatama.Olin kohutavalt masendunud,et pidin nüüd nii üksi passima ja üsna varsti vajusin diivanile ära. Ärkasin mingi imeliku heli peale,vaatasin kella ja kell oli 4.38,mõtlesin kaua mis heli see võis olla,kui kuulsin seda uuesti,kuid sellega kuulsin ka mingeid madalamid hääli rääkimas sain aru et need on vargad,ning jooksin kööki,haarasin esimesena kätte sattuvad asjad need olid nuga ja pann ning peitsin ennast köögimööbli taha ja juba kuulsingi välisukse häält .Märkasin,et röövleid oli vaid 3,esimene mees ütles umbes minu vanusele poisile,et ta jääks alla
Vaatama ja,et nemad lähevad vaatavad,mida kasulikku leiavad ülevalt.Teatsin,et see on ainuke võimalus rünnata,sest siis ta on üksi, nägin, et ta vaatas ringi ja hetkel kui ta oli minu poole seljaga jooksin ta poole ja tahtsin teda lüüa panniga,kuid ta haaras mu käest ja pööras mu seljaga teema poole,ma ei tea kuidas ta seda tegi,võibolla ta märkas mind enne või ausalt öeldes pole mul aimugi.Ta haaras mu käest ja käskis mul vait olla. Ta viis mu vannituppa ja vaatas mind imeliku pilguga .Ja siis ma karjusin ta peale:
Mina~M. See poiss~ P
M~mida sa tahad,mida te siin teete,palun jätke mind rahule!!,kui imelik see ka poleks nägin ma ta silmis kahetsust,ma ei mõistnud seda sest ta tegi seda ju vabatahtlikult?
P~Ole vait!!,nad kuulevad sind ja teevad sulle liiga!!! Ta oli vihane ja armas samal ajal,ma ei mõistnud seda..
M~ma vaatasin teda üllatava pilgua ja küsisin, mida,miks sa peaksid hoolima,sa oled ju samasiugune nagu nemad!!
P~ta vaatas kurvalt maha ja ütles, kui sa vaid teaksid mis tegelikult toimub,ja siis karjus, nüüd pane enda suu kinni ja mitte piuksugi!!
Ma ei julgenud enam liigutadagi ja lihtsalt vaatasin teda,ta oli tegelikult väga kena,ta tekitas minus nii palju küsimusi, tuntsin enda sees justkui oleksim teda ammu teadnud,mingil põhjusel ta hääl rahustas mind ja tegi mind rahulikuks vaid hetkega. Märkasin,et ka tema vaatas mind ja naeratasin õrnalt,ta vaatas mind kui ta pilku oli üsna kuri,koheselt kadus mu rõõm ja vajusin põrandale istuma.
Ootasin kaua ja mõtlesin,mida teha,et siit pääseda... Kuid miski ei tulnud pähe. Kuna mul ei tekkinud ühtki plaani tekkis mul mõte taga rääkida,esimene küsimus mis mul muidugi tekkis,oli:
M~aga kui me siin juba oleme ehk ütled mulle enda nime..
Ta vaid naeris ja ütles:
P~see on küll viimane asi mida teada tahad..
M~no kui sa sellele ei taha vastata,siis äkki vastad mu järgmisele küsimusele mis oleks et mmm..miks sa siin oled?
P~ta naeris natuke ja siis ütles labi naeru:
Hahahahahaha okei ma ei suuda enam,uskumatu,et nii kaua vastu pidasin,ma tõesti tegi. Seda nii hästi ahhahaha..
Ma olin mega segaduses ja ütlesin :
M~mis siin nüüd täpsemalt toimub??
P~ Lõpuks kutsus ta teised kaks poissi sisse ja nad rääkisid ara,et olid siin korval majas peol ja pidu hakkas ülekäte minema ja hakkasid väiksema pundiga pudelit mängima hakkama.
Ja Sander (see kutt kes muga vannitoas istus) sai teo, et ta peab minema kahe teise poisiga minema sinu majja ja mängima roovleid ja lõpuks sinu numbri ja nime välja uurima..
P(SANDER)~ ahhahaahah ja sa meeldid enda naabrile väga hahaha
Ma vaatasin teda ülbe näoga ja hakkasin neide valja ajama,aga enne kui Sander uksest välja läks küsis ta mult...~omanik.M.
YOU ARE READING
Like Fire And Gasoline.
Teen FictionMa ei hakka ajama,et olen erinev teistsugune ja muud sellist. Ma olen tegelikult täiesti tavaline teismeline tüdruk, kuid mul ei ole sellised probleemid nagu teistel,seal kõik ka algab.