"Jelikož jste mě zvolili novým kritikem Wattpadu, bude mi ctí v téhle zemi udělat pořádek. Samozřejmě snížím daně a bude pořádek v zákonech...Počkat! Co to tu melu?"
No dobře nebudu si hrát na politika a bez sebemenších oklik vám tedy vyklopím o co mi jde, dřív než mě zavřete za korupci a já budu shánět miliardy na podplácení soudu.
O co tedy jde?
Každý z vás se dopustil prohřešku, veřejnou publikací vašeho příběhu a na mě jako na hlavě státu- počkat zase odbočuju- je dopadnout všechny, kdo svým příběhem pohoršují wattpad komunitu.
Stačí vyplnit trestní list:
Jméno příběhu
Počet kapitol
Žánr:
Váš věk:
A ruka zákona se na vás vrhne, jako na drogového dealera. Nebudu vám říkat, co budu hodnotit, prostě se vás budu snažit dostat za mříže a odsoudit vás na co nejvíce let, v závěru příběhu vám napíšu částku, kterou mě budete muset podplatit, abych váš příběh nechala na svobodě, což bude jakési hodnocení.
Budu detailista, jelikož za vaše dopadení dostanu slušný honorář, a tak nečekejte slitování, ovšem vraždit na druhou stranu také nebudu.
Co z toho budu mít?
Jo to je dobrá otázka. Nikdo vám nenajde tolik chyb jako generál Catharine. A tak vám nabízím pomocnou ruk- ne pomocný prst, celou ruku nikomu dávat nebudu.
Jak dlouho bude recenze trvat?
Jsem jako přepadové komando, nikdy nevíte, kdy udeřím.
Závěrem
Ano, nemohu tvrdit, že jsem dobrý autor, či snad, že to co píšu se dá nazvat psaním, ale za pokus to se mnou stojí no ne?
Přihlášením vašeho příběhu mi vlastně podepisujete povolení k domovní prohlídce a tím příběh odevzdáváte do mých rukou.