2. recenze- Od začátku do konce

550 58 9
                                    


Opět se omlouvám za chyby! Ale nehodnotíme tu mou gramatiku ně?:3



Zatykač:

Jméno:PotterrGirl

Věk: 12!

Žánr: FF

Příběh: Od začátku do konce



Jako druhéhu podezřelého si soud předvolává Od začátku do konce . Prosím povstaňte.

První pohled:

U všech stromečků v lese, kolik coverů měl tenhle příběh? Nebylo by lepší, vybrat jeden a pořádný, než ho stále měnit?:( Pak nastává zbytečný zmatek...


Obhajoba:

Tak tady dostal vrchní vešetřovatel mgr, ing, bc Cathy dosti velkou depku. Příběh byl jako vila Justin bobra(no dobře Biebra), rozsáhlá a nádherná, ovšem o to víc jsem prahla po domovní prohlídce a začala pátrat. Ovšem Tery si své tajnosti moc pečlivě schovala a já musela vzít rýč a lopatu a začít vykopávky!



Přestupky:

1. Kapitola

-No dobře, budu bestie, tvá první kapitolka je skvěle napsaná, ale je to já nevím. Prostě první kapitola má být BUM. To, proč budu číst. Jenže ta tvá je taková ukolébavka. Pěkná, melodická, ale já chtěla slyšet metal. Připadám si jako fanoušek metalu na koncertu lidovky. Stejně podvedená.

-Neustálé opakování slov, zejména hostinský Tom, já vážně nejsem zapomětlivá, dokážu vědět, že Hostinský Tom je hostinský Tom i bez upozornění.

4. Kapitolka

- Tady jsi změnila kapitolu! Prostě jsi ji vydala a pak naraz změnila a nikomu nic neoznámila, takže na mě čekal pěkný šok v další kapitolce, kde náhle hl. hrdinka zemřela. Tohle je podle mě velká chyba.

- Žena rozřízla Meropě břicho?! Nožíkem, který lážo plážo našla u sebe? Ok, otočíme to, pomáháš u porodu a náhle ti řekne žene: „Holčičko, rozřízni mi břicho a zabí mě, je mi jedno, že to vůbec neumíš a zřejmě zabiješ mě i dítě," Vážně bys to udělala? Šlo to napsat jinak...

5. Kapitola

- věta v textu „pokračování příště" mě docela pobavila:D

6. Kapitola

- „Je mrtvá," broukla. Já nevím, ale podle mě broukla není zde vhodné.

- Proč přišel Brumbál? Ok, zemřela žena, ale to Brumbál přijde pokaždé, když někdo zemře?

- Dippet řekl Brumbálovi o smrti Meropy, ale proč? Vždyť zemřela před chvílí. To Dippet sleduje všechny úmrtí? A kdo je vlastně Dippet? (Ano ne každý to musí vědět)

- A zde se Rojvol zabije, a to kapesním nožíkem. To už je nožíkofobie toto o.O a zabije se zapíchnutím nožíku do srdce? Dobře, no.



Projev detektiva (mimořádné!)

Ano, taky jste si všimli, že jsem vytkla naprosté maličkosti? Teri, ty jsi sakra dobrá ve psaní, je ti dvanáct a tvůj příběh je nádherný, perfektně ovládáš gramatiku a vůbec všechno, takže možná jsi ve psaní mnohem dál než já samotná, ale ted přijde to nejhorší.

1. Proč nedáváš do psaní srdce? Ty máš talent! Ale píšeš bezcitu, odtažitě, prostě ten děj plyne, ale ty nepřidáváš emoce. Nejsi to ty. Není to dvanáctiletá holka, tohle je spíš stařenka, která si už život prožila. Možná se mýlím, ale podle mě se snažíš, aby příběh byl co nejvíce „tržní". Ruku na srdce. Jde ti o přečtení, vid? Strašně moc se snažíš, aby se příběh líbil co největší mase lidí, ale líbí se tobě samotné? Jsi s ním spokojená?

2. Kdybys mi zavázala oči a předčítala mi příběh, jak bych poznala, že je tvůj? Co by mi řeklo, jo tohle je Terezky, protože ona píše takhle a takhle?

3. Kde je nějaký odvaz, něco tvého? Ty se tak strašně bojíš, že něco pokazíš a vše píšeš tak, aby nemohlo urazit.

4. Ano, je to slušnost, ale všimla jsem si, že hodně děkuješ za vote, přečtení, sledovatele... Taky, že píšeš lidem, aby si tvůj příběh přečetli a když čtu komentáře, připadá mi to trošku jako kdyby ty lidi byli nuceni. Tohle není správné a myslím, že ty kladné komentáře ani potom netěší.

5. Používáš často výrazy jako „na ulici bylo hotové dopuštění". Mě to prostě k tobě nesedí. Tohle je jak z kroniky...

6. Četla jsem tvůj první příběh a upřímně? Zahřál mě u srdce, cítila jsem z něj tebe, to že máš rada Twilight a HP. Věděla jsem jakou hodnotu má pro tebe láska a odvaha. A ted z tohohle příběhu? Nevím absolutně nic.

Chceš radu? Až budeš psát, vypni wattpad a zapomen na lidi. Zapomen na všechny a piš ze srdce. Nestarej se jaké budou komentáře, kolik bude vote nebo přečtení. Vlož do toho příběhu sebe. Dobrý autor musí mít povahu. Musí ten příběh ON milovat a tím donutíš ho milovat ostatní! Ty na to máš, máš neuvěřitelnou slovní zásobu, jsi milá holka, ale chtivost ti to kazí.



Rozsudek:

Ve jménu České republiky povstaňte.

Obžalovaná byla zproštěna všech obžalob. Nebylo nashromážděno dostatek svědků, aby bylo dokázáno porušení zákonu wattpadu.

Obžalovaná má obrovský talent a její příběh patří mezi ty povedené. Z dnešního konání si nic nemusí odnést, je to pouze její věc.

Dokazování je prohlášeno za uzavřené. Můžete odejít.



Úplatek?

Pojím se, že jsem ti ublížila takže nic žádat nemohu.





Omlouvám se za něco tak krutého, ale já vážně bojovala s pokušením mlčet, ovšem upřímnost křičela silněji. Také se omlouvám, že recenzi chybí vtip a nadhled, také předstoupení svědků, vše bude v příští recenzi! Na kterou se ostatně moc těším:3

Jo tak ted mě budou všichni nenávidět jako Voldyho. Dobře ti tak, Cathy!


Postrach Wattpadu (recenze)Kde žijí příběhy. Začni objevovat