edmar wist niet wat er gebeurde.
het ene moment was hij aan het tapdansen in zijn dromen en nu....
nu stond slenderman op zijn stoep...
Edmar keek door het raam en zag slender daar staan.
hij scheet zijn luier vol appelmoes van de angst.
Edmar was alleen thuis en hij zag iets vreselijks gebeuren;Slenderman beukte door zijn deur heen en teleporte naar binnen.
Edmar moest kiezen verstoppen,uit het raam springen,of... gepakt(getver niet zo) worden door slender.
hij verstopte zich in een kast en spiekte zo nu en dan door een kiertje,op een gegeven moment stond hij daar,de legende:slenderman!!!! Edmar wou nog een ding doen voor hij dood ging namelijk:zijn piemel scheren. hij sloop langs slender en ging naar de badkamer.
hij scheerde zijn piemel er bijna af. shit. dacht hijhij hing nog aan een draadje. oke boeiend douwe denken jullie nou,nee flikker op dit is mijn verhaal!
Edmar zag Slender steeds vlakbijer zien komen in de hal en hij scheet weer appelmoes in zijn luier.
maar toen! de held Douwe de fucking tovenaar sprong tussen Slender en edmar en pakte zijn toverstok. hij zat namelijk op zweinstein. hij riep een paar keer paralitis en expelliarmus. en slenderman vluchtte.
Edmar kon douwe wel tongen van blijheid.
maar dat deed hij niet want douwe verschijnselde alweer weg.
zo zien jullie maar weer Douwe is de handigste vriend ooit want hij zit op zweinstein!