Bab 1

16 1 0
                                    

Angelina POV

Hari ini ialah hari yang sangat tenang bagi dan aku berharap pada hari ini tidak ada ganguan.Tiba-tiba...

Angelina:Aduh...

:Maaf tak sengaja

End POV

Angelina:Tak ap...

Angelina&Giyul:Kau

Angelina:Kenapalah hari yang aku sangka tenang daripada gangguan sebenarnya tak.Lagi-lagi bila teserempak dengan kau,Mr. Hamster.

Giyul:Aku pun tak nak teserempak dengan kau la.Dah la malas aku nak bergaduh dengan kau pagi-pagi ni.

Angelina:Aku pun sama.

Angelina berjalan ke kelas.Sebab,dia hendak bersembang dengan rakannya.

Di kelas

ShinAh,Tiara&Hyemin:Annyeong,Angelina.

Angelina:Oh...Annyeong[muram]

Shin Ah:Kau ni dah kenapa? Muka muram je ni mesti ada apa-apa ni?

Angelina:Ni hah tadi waktu aku dalam perjalanan nak pergi kelas aku terlanggar dengan si Mr.Hamster tu.Kenapa lah hari-hari aku kena berjumpa dengan
Mr.Hamster tu?Haih...malang betul nasib aku.

Tiara:La tu je ke?

Angelina:Ya la.Kalau kau berada kat tempat aku sekarang mesti kau bosan asyik jumpa dengan dia je.

Hyemin:Aku rasa la kan,kau dengan dia tu ada jodoh la.Sebab kau dengan dia selalu jumpa dan selalu bergaduh.

Shin Ah:Ha'ah la.Aku pun rasa macam tu.

Angelina:Dah la.Aku malas nak besar kan lagi masalah ni.Jom la duduk.

Saem Hyo pun masuk ke kelas dan mulakan pelajaran seperti biasa.

Waktu rehat

Angelina:Korang jom la rehat

Tiara:Ok.Jom la.

Semasa mereka berempat hendak ke kantin,Angelina telanggar dengan seorang lelaki.

Angelina:Maaf saya.Saya tak sengaja[bow]

Giyul:Gwaenchanh-ayo.

Giyul pun memandang ke depan dan terkejut.Begitu juga dengan Angelina.

Giyul&Angelina:Kau!

I Hate You,Mr. HamsterWhere stories live. Discover now