Pov Travis
Zwaai lichten verblinden mijn zicht, mijn hart klopt in mijn keel en hard geschreeuw omringt me.
"POLITIE!' Wordt er geschreeuwd waarna ik op de grond word geduwd, ik wist dat het ooit zou komen deze dag.
Hij heeft ons veraden zonder moeite dat weet ik zeker, de straf die op deze misdaad staat kan nog wel eens fataal zijn.
Waar is het allemaal misgegaan?
Misschien vanaf mijn geboorte al, Als klein jongentje vond ik het heerlijk en fantastisch om naar het circus te gaan.
Naar bijzonderen mensen gaan kijken met hun eigenlijk specialiteiten, mijn vader en moeder vonden de mensen die daar rond liepen 'freaks', omdat ze anderen dingen hadden of konden die 'normalen mensen niet hadden'.
Maar maakt dat je nou zo nodig een freak?
En wat is normaal eigenlijk? Ben ik normaal? Ben ik een freak?
Niemand kan daar echt een antwoord op geven, ik weet wel dat mensen mij vroeger raar vonden omdat ik zo 'te slim voor mijn leeftijd was'.
Maakt mij dat een freak?
Misschien wel, ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik nooit echt 'normaal' ben geweest...
Hoor ik dan uiteindelijk ook thuis in een circus?
Ik heb het gevoel alsof ik verdrink, opgesloten zit, opgesloten in mijn eigen freakshow.
Opgesloten in een kooi met mensen die buiten de kooi staan die naar me staren alsof ik een 'freak' ben.
Ik heb in mijn leven zoveel dingen fout gedaan, zoveel dingen die ik graag terug zou willen draaien maar helaas gaat dat niet.
Ik zou alles overnieuw doen en de mensen die me hadden gewaarschuw niet de rug toe keren, maar hun waarschuwingen tot me nemen.
Tot me laten bezinken en denken, ben ik goed bezig?
Maar helaas kan dat nu allemaal niet meer, spijt hebben is nu telaat.
Ik glimlach even, mijn grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden.
Ik heb mijn eigen freakshow gecreëerd.
Sorry dat het niet echt leuk ofzo is maar het wordt leuker enzo! X loofjeDeEenhoorn_ ❤❤
JE LEEST
182 Days
Teen FictionMartin stone, een 22 jarige gevangenis bewaker in 'the Maimi hills'. De gevangenis waar je naartoe gaat als je een te erge misdaad hebt begaan, meestal heb je dan de 'doodstraf' op je naam staan. Hij is gepromoveerd tot hoofd bewaker voor de gevange...