onderduiken

20 5 1
                                    

Ik die mijn ogen  open doe zit ik in een kleine kamer. mijn  handen zijn vastgebonden aan de stoel waar ik in zit. Er staan 4 mensen voor me. 1 vrouw en 3 mannen. De voorste man fluisterd iets in de oor van de vrouw. Dan zecht ze :"fijn je bent wakker. Wat doe je hier en wie ben je? "                                     

ik denk ik ga echt niet lekker mijn identiteit aan haar vertellen dus ik zwijg. Je wilt niet praten. Oké dan sturen we je gewoon weer naar buiten en dan moet je zelf maar overleven. De man naast haar die grijpt in omdat we steeds meer naar elkaar toe kwamen. We kunnen haar niet naar buiten sturen we moeten zo veel mogelijk mensen levens redden. Trouwens ik ben amar en dit is Lynn en dat zijn Daan en tobias. Ik kijk op en zich Hallo maar kijk nog steeds niet naar Lynn. Waar ben ik vraag ik aan amar? Je bent in een onderduik gebied. Hier leven de laatste mensen op aarde. We beschermen elkaar en we proberen de mensheid te redden. Wij leiden hier en vangen nieuwe mensen op. En jij bent dus nieuw hier. Je mag natuurlijk zelf kiezen of je hier wilt blijven of naar buiten wilt gaan en je voor de wezens gooien , maar hier garanderen wij dat je veilig bent. We kunne  je een baan geven je kan op het land werken maar je moet iets nuttigs doen in onze kleine gemeenschap. Ik kijk verward maar dan bedenk ik me ineens iets waarom ik hier ben waarom ik eten stal omdat ik een hongerig zusje had en ze moest eten. Prim !!! Roep ik. Ik heb een zusje ze is vast ongerust en heeft jongen ik moet naar haar toe. Tobias probeert me te kalmeren maar ik ben helemaal hysterisch.  Hij maakt me handen los en ineens zie ik dat hij de jongen is die me hierheen heeft gebracht. Hij zecht ik ga wel mee dan kan je in mijn auto. Bedankt. Ik stap in de auto en rijden weg. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 24, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Niet Meer Onze Wereld !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu