&& hakkımdaki 20 şey &&

285 21 17
                                    

sisterofswift meydan okumanı kabul ediyorum çünkü niye etmeyeyim.

1. ilk başta bu 20 şeyin bir saçmalık olduğunu düşünüyordum, sırf meydan okuma olduğu için bunu yapıyorum.

2. noktalama işaretleri'nin tamamen trolleme amaçlı olduğunu düşünüyor olabilirsiniz. başta gerçekten smut yazacaktım. olmadığını farkedince böyle bir şey yaptım.

3. aşık olmadım.

4. larry'yi ilk başlarda kınadım, kendimden utanıyorum.

5. bir yıl öncesine kadar kekonun önde gideniydim.

6. piyano çalıyorum.

7. resim ödevlerimi tabii ki anneme yaptırıyorum.

8. haylor shipper arkadaşlarım var ama bir zamanlar mümkün değil geçinemezdim.

9. hafta sonları iğrenç. hafta sonları bok gibi. hafta sonları berbat.

10. ingilizce'ye ilgim büyük ama kursumdan nefret ediyorum. kurstan nefret ettiğim için hafta sonlarından nefret ediyorum.

11. ilk hayalim piyano değildi, her zaman gitar çalmak istedim ama babam üniversitede arkadaşlarımla bir piknik alanında gitar çalıp şarkı söyleyeceğimi düşünmüş baya zekice...........

12. zekice derken i'yi uzatmıyorum. çünkü neden uzatayım.

13. insanlar dışında her şeyi yargılayıp dururum doğrudur.

14. noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmalısınız. aşırı takıntım var.

15. diss atmak en büyük hobilerimdendir.

16. tenis oynuyorum, izlemeyi de seviyorum. erkeklerden federer, kızlardan azerenka'yı tutuyorum.

17. çok atarlıysam bilin ki açımdır.

18. her gece rüyamda konsere gidiyorum.

19. karanlıktan nefret ediyorum çünkü ben bed görl müyüm.

20. migrenim* var.

migren:
ışığa ve sese fazla duyarlılık sonucunda oluşan bir hastalıktır, atak yaptığında kişinin baktığı yerde görüntü siliniyormuş gibi olur ve şiddetli mide bulantısı görülür.

kimseye meydan okumuyorum. görüşürüz.

noktalamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin