Kapitola 1.

42 4 3
                                    

Byla chladná, temná noc , když se ze sklepení ozývali divné zvuky. Šel jsem se tam podívat, citíl jsem úzkost a strach, co když je tam nějaký vrah nebo zloděj, potichu jsem sešel schody, sebral jsem z kuchyně nůž a šel jsem se podívat, když jsem přišel do sklepa, všude byli střepy, rozbité okno, ale nikde nikdo.

Tak jsem se vrátil po schodech nahoru, když jsem.. ale otevřel dveře, stál tam můj nejlepší kamarád Jeff,  ,,Ahoj Jeffe, co tu děláš, tak pozdě?"  A promnul jsem si oči, jestli to není jen nějaký sen.

,,Promiň jestli jsem tě vzbudil, ale nešel vám zvonek,  jinak zítra je u mě párty, nechceš přijít?"                  Přišlo mi, že to nějak rychle zamluvil, ale raději jsem rychle odpověděl ,, No dobře, příjdu, ale proč si mi třeba nezavolal?" Chvilku bylo ticho, pak náhle rychle řekl ,, No chtěl jsem jenomže se mi rozbil telefon, uhm"  ,,Musím už jít, tak ahoj zítra ve škole" A odešel bylo to divné, ale byla noc a já jsem byl unavený, tak jsem šel spát a neřešil jsem to.

Další den, jsem vstal udělal, jsem každodenní hygienu a šel jsem se nasnídat. Když jsem se nasnídal, šel jsem do sklepa, podívat se na to rozbité okno, ale když jsem tam přišel všechno bylo normální, nikde nebyli žádné střepy, prostě nic, trochu jsem se lekl a řekl jsem si, co když to byl jenom sen?            Pak jsem vzal batoh a šel jsem na autobus, kde jsem se měl setkat s Jeffem já jsem tam vždycky chodil o něco dřív a čekal jsem na Jeffa, který měl vystoupit z autobusu a čekat semnou na další, jenomže nepřišel, když jsem vystoupil z autobusu, čekal jsem, že ho někde potkám, ale ne, tak jsem pokračoval cestou do školy, když jsem došel do třídy, Jeff tam taky nebyl, bylo to zvlaštní, ani jsem nevěděl, jestli to byl sen, nebo tam v tu noc Jeff opravdu byl.

Když jsem šel na zastávku, přišla mi na telefon smska byla od Jeffa, psal tam ,,Ahoj Evene, nezapomeň na tu párty a přijď včas, párty začíná v 20:00, Jeff" Trošku mi zaskočilo, hlavně z toho, když jsem zjistil, že to vlastně nebyl sen. Ale vzpomněl jsem si na to, že Jeff, vlastně mluvil o tom, že má rozbitý telefon, jak mi tedy mohl napsat? No to je jedno, šel jsem dál na tu zastávku, abych stihl autobus.

Doma jsem se šel znovu podívat do sklepa, ale všechno bylo v pořádku. Tak jsem se zeptal svých rodičů, jestli večer neslyšeli nějaký hluk, řekli mi, že nic neslyšeli, cítil jsem se divně, nemohl jsem na to přestat myslet, tak jsem si šel na chvilku zdřímnout, než půjdu na tu párty. Bylo 18:00, když jsem se probudil, šel jsem se osprchovat a upravit, než jsem to všechno udělal, bylo 18:50 a cesta k Jeffovi, trvala, tak 1 hodinu, bydleli někde dál od města ve velké vile u lesa a jeho rodiče byli na dovolené.

Šel jsem tedy na zastávku a čekal na autobus, když autobus přijel, řidič nebyl moc příjemný a pak na mně furt koukal, bylo to divné, ale nenechám si přece zkazit, celý večer, jen kvůli jednomu autobusovému řidiči. Když jsem vystoupil, musel jsem projít lesem, abych se dostal k jejich vile. Měl jsem trochu strach a všude jsem slyšel divné zvuky, najednou jsem zaslechl, jak někdo křičí moje jméno ,,Evene tady?!" v té tmě nebylo moc dobře vidět a tak jsem šel blíž, byl to ženský hlas, vzal jsem telefon a zapl tam svítilnu,  došel jsem na konec lesa a uviděl tam svojí kamarádku Scarlett. 

  Doufám, že se vám to líbilo, zanechte vote, koment atd. .. Děkuju :) 

Tajemství Lesa.Where stories live. Discover now